synes vanessa har været lidt pyldret den sidste tid og når hun sov hunne hun græde i søvn. selv når hun var vågen kunne hun lige pludselig ud af det blå græde. tænkte at det egneligt bare var tænder.
hun har været en del syg her på det sidste. og for to uger siden da vi var ved lægen fordi hun hostede rigtig meget når hun sov, sagde han han hun havde en infektion på luftvejene, å det fik hun pencillin imod. det stoppede vi så med i torsdags og igår kom hosten igen. jeg synes altid at hun har hostet meget når hun sov, men synes det har været sådan i perioder.
og i nat har virkelig været en lang nat, så ringede til lægen imorgen og vi tog derned. vanessa havde så mellemørebetændelse. stakkels lille pus, ikke noget at sige til at hun var pyldret. vi fik også lige lyttet til hendes luftveje igen og lægen sagde at hun har astmatisk bronkitis.
øv altså det synes jeg er uretfærdigt. stoppede med at ryge lige da jeg fandt ud af jeg var gravid, hvilket jeg gjorde ret hurtigt og har aldrig røget en smøg mens jeg ammede eller i nærheden af hendes, så ja synes det er lidt uretfærdigt. heldigvis er det noget hun højst sansynligt vokser fra.
andre med børn der har astmatisk bronkitis????
det var bare lige lidt fra mig.
Anmeld