har lige været en tur ved lægen med vanessa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

mor-til-vanessa

MamaMis. skriver:

Jeg var stiktosset, og følte virkelig ikke de tog os seriøst!
Men nu er det ovre, og han er glad, og det er det vigtigste

ja det er det. man har det jo heller ikke selv godt når ens børn er syge.

godt han har det godt igen. det er dejligt for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

mor-til-vanessa

Kirle skriver:

Nej men det har nok en kortere levetid - tryk osv. Jeg vil hellere have tøjet har kortere levetid end mit barn er mere syg

ja det er jo selvfølgelig klart. jeg vidste bare ikke om man måtte

Anmeld

21. september 2010

SussieThyssen

mor-til-vanessa skriver:

tak for dine gode råd.

er super. ja jeg vil lige være opmærksom på det. især også med lungebetændelse. men får man ikke mest det hvis man har fået træk???

Træk og kulde er naturligvis aldrig godt, men tåge og fugt er bestemt endnu værre. Og som jeg skrev, så er forkølelser som man ikke passer godt på endnu værre kickstartere.

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

SussieThyssen skriver:

Træk og kulde er naturligvis aldrig godt, men tåge og fugt er bestemt endnu værre. Og som jeg skrev, så er forkølelser som man ikke passer godt på endnu værre kickstartere.

det er også bare en rigtig træls årstid. 

synes bare vanessa har været konstant forkølet i næsten en måned. det er så træls

Anmeld

21. september 2010

mortil(nichlasogmathias)

begge mine børn har det.. den lille fandt vi ud af havde det i søndags,og har fået maske siden, igår var vi så ved lægen og det var ikke blevet helt godt endnu, så nu skal vi op til lægen på tirsdag og have afvide om han har astma, hmm det er bare ikke rart når de ikke kan trække vejret ordenligt.. mange børn har det, men vokser fra det igen.. tror da lige jeg skal have tjekket hans øre, for som du beskriver gør min søn også. græder bare lige pludselig og græder sig selv i søvn, øv øv de stakler

Anmeld

21. september 2010

SussieThyssen

mor-til-vanessa skriver:

det er også bare en rigtig træls årstid. 

synes bare vanessa har været konstant forkølet i næsten en måned. det er så træls

MON ikke...jeg har haft rigeligt i to lungebørn.
En med AB og en med forsnævret luftrør, som minder meget om AB men som ikke er det.
Så jo..føler utroligt meget med dig

Anmeld

21. september 2010

Henri84

Efteråret er det værste for små AB-børn..
Min dreng på 2 har astma, diagnosen blev ændret fra AB til astma da han var 1 år.. Han fik første AB anfald med indlæggelse da han var 6 mdr. Lige pt har han været indlagt 1 1/2 uge, håber at få ham hjem til weekenden! hvor han bare har været helt nede og vænne, og lige oveni fået lungebetændelse og møb (han er immundefekt også så har konstante infektioner)..
Så tror vidst godt jeg kan sige jeg føler med dig.. Håber det bliver en engangsforestilling, og god bedring

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

SussieThyssen skriver:

MON ikke...jeg har haft rigeligt i to lungebørn.
En med AB og en med forsnævret luftrør, som minder meget om AB men som ikke er det.
Så jo..føler utroligt meget med dig

tak. føler også med dig. det må også have været hårdt. og så med to

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

mortil(nichlasogmathias) skriver:

begge mine børn har det.. den lille fandt vi ud af havde det i søndags,og har fået maske siden, igår var vi så ved lægen og det var ikke blevet helt godt endnu, så nu skal vi op til lægen på tirsdag og have afvide om han har astma, hmm det er bare ikke rart når de ikke kan trække vejret ordenligt.. mange børn har det, men vokser fra det igen.. tror da lige jeg skal have tjekket hans øre, for som du beskriver gør min søn også. græder bare lige pludselig og græder sig selv i søvn, øv øv de stakler

ja det er virkelig syndt.

jeg har lidt tænkt at det var en tand fordi hun var lidt pyldre og igår skreg hun da jeg lagde hende i seng, men tænkte da at det var noget fis fordi det ikke lige passede hende.

og så har hun bare haft mega ondt i ørene. spørg lige om man så har dårlig samvittighed.

ja få lige tjekket hans øre, det er ikke så rart hvis han også har møb

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

Henri84 skriver:

Efteråret er det værste for små AB-børn..
Min dreng på 2 har astma, diagnosen blev ændret fra AB til astma da han var 1 år.. Han fik første AB anfald med indlæggelse da han var 6 mdr. Lige pt har han været indlagt 1 1/2 uge, håber at få ham hjem til weekenden! hvor han bare har været helt nede og vænne, og lige oveni fået lungebetændelse og møb (han er immundefekt også så har konstante infektioner)..
Så tror vidst godt jeg kan sige jeg føler med dig.. Håber det bliver en engangsforestilling, og god bedring

stakkels dig. eller din dreng også. 

han har da godt nok også været hårdt ramt. hvordan kan det være han blev indlagt der som 6 mdr, var det fordi han fik et anfald eller???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.