Hvem savner I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

FruHolm <3

Savner min mormor der døde for 7 måneder siden, hun døde kort efter sin 81 års fødselsdag, da hun igen havde fået kræft. første gang hun fik konstateret kræft var 4 år siden og her fandt de ud af det 1 måned før hun døde, hun havde kræft 3 steder i kroppen.

hun er altid været min støtte og den der har bakket mig op foran resten af familien og virkelig vist mig at jeg er noget værd og at man godt kan elske mig, hun var/er også den eneste hvor jeg ikke har været i tvivl om at det er rigtigt.

efter at have mistet hende savner jeg at se mine søskende og min far noget mere, da det er alt for sjældent jeg ser dem, ser min søskende 2 gange om året hvis jeg er heldig, og min far 1 gang om året hvis jeg er heldig.

så nu overvejer jeg at flytte tilbage til fyn hvor jeg kommer fra¨, så jeg kan se dem noget mere.

Billed 1: min ene søster og 2 af mine brødre og min mormor <3

billed 2:Min far og hans kæreste

billed 3: mig, min mor, min niece og de fleste af mine søskende ( der mangler 3 på billedet)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

lucas<3

jeg savner min far. men han er godt nok ikk død men bor nede i vejle ser ham ikke så tit..

og så savner jeg min hund balder der døde i 2007

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Generelt savner jeg min familie. De bor nemlig langt fra mig. Ellers savner jeg min lille Jazmin, og jeg savner tanken om hvordan mit liv skulle have været sammen med hende. Og i dag kl 14.30 får jeg (forhåbenlig) svar på hvorfor hun ikke blev en del af vores lille familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.