Hvem savner I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.292 visninger
42 svar
0 synes godt om
20. september 2010

..

Kom til at tænke på hvem jeg savner, det er min mormor og min Rolf som var verdens bedste hund.

Hvem savner I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Nadia&Daniel

Min familie - de bor i Jylland og ser dem ikke så ofte..

Anmeld

20. september 2010

morethanperfect

Min mor som døde da jeg var 5  ..

Anmeld

20. september 2010

maria87

Macrolf skriver:

Kom til at tænke på hvem jeg savner, det er min mormor og min Rolf som var verdens bedste hund.

Hvem savner I?

jeg savner min mor som døde i 2002 hun var verdens dejligste menneske... og hun blev kun 38 år

Anmeld

20. september 2010

Brams

Macrolf skriver:

Hvem savner I?

Helt klart min elskede mormor. Jeg blev for en periode adopteret af min mormor og morfar da jeg var helt lille mens min mor fik skabt et ordentligt sted at bo og et job i den anden ende af Danmark.

Mormor har altid har en ganske særlig plads i mit hjerte og det er min mor helt indstillet på, desværre forlod hun mig alt alt for tidligt, men jeg ved at hun passer på mig der hvor hun er

Anmeld

20. september 2010

SoffiLine

Jeg savner den del af min familie jeg så sjældent ser, min veninde der for to uger siden måtte ud på sin sidste rejse & min kæreste 

Sød hund

Anmeld

20. september 2010

AnneBJ

Jeg savner min farmor og farfar som begge måtte herfra for tidligt, som 56 årig og 61 årig.

Min rottweiler, som døde for ca. 10 år siden savner jeg også. Det var ubetinget verdens dejligste hund!

Og så savner jeg min far, som jeg ikke rigtig har haft kontakt med de sidste 2 år

Anmeld

20. september 2010

michella88

Jeg savner min farmor som døde for en del år tilbage.. Men heldigvis ved jeg hun stadig passer på mig og våger over mig

Anmeld

20. september 2010

Isabella_mor

jeg savner RIGTIG meget min papmor  (Mor Alice) som desværre døde for nogle år siden. hun var som min egen mor...  det er stadig ikke til at fatte at hun ikke lever længere da hun vare var SÅ fantastisk et menneske.. lige til det sidste faktisk. <3 så hende savner jeg rigti meget.. og så savner jeg vores gamle hund Lady og min gamle katte røskva tjalfe og kitty...

og mine girrrls... som bor langt væk...

Anmeld

20. september 2010

B&J

savner min elskede bedste som døde for mange år siden man savnet er lige så stor og især når vi har fået daniel hun ville blive så stolt... 

og savner min højt elskede kat laban

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.