Hvem savner I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Ååååhhh, majbritt. It's complicated
https://www.baby.dk/debat/63197pi1/enlig-morfar/et-skridt-frem-og-to-tilbage.aspx

Åhhh smukke jeg forstår dig såååååååå godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

qp

Jeg savner min morfar og til tider også min mormor.

Anmeld

20. september 2010

wamse

Jeg savner min far, eller bare det at få et opkald fra ham, hvor han spørger til hvad der bekymrer mig, og om han liiige skal komme og ordne det

Ud over det, så mangler jeg en dejlig mand, til at give mig en krammer og bare passe lidt på migSå det er ikke en bestemt person, men savnet om noget i stedet for.

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Åhhh smukke jeg forstår dig såååååååå godt...

Tak søde... Så du det var et andet link til en anden tråd jeg sendte dig i min pb?

Anmeld

20. september 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Tak søde... Så du det var et andet link til en anden tråd jeg sendte dig i min pb?

ja det så jeg lige...

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg savner min dejlige farmor!

Hun blev næsten 93 og var frisk til det sidste. Hun boede alene og løb efter bussen hvis hun var ved at komme for sent

Jeg savner hende HELT vildt... det er 5 år siden hun døde og jeg tænker på hende hver eneste dag og ville ønske jeg kunne ringe og tale med hende (og tit begynder jeg at tryke hendes nummer på telefonen men kommer så i tanke om at hun ikke er her)...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

ja det så jeg lige...

Hvis du har læst den, så får du også svar på din pb Men ellers skriver du bare igen. Det er helt ok...

Anmeld

20. september 2010

Tina2

jeg savner min mormor som døde da jeg var 17 år, nu er jeg 35 år, så har undværet hende over halvdelen af mit liv, men tænker på hende næsten hver eneste dag......

Ville så gerne ha' hun havde mødt mine børn.......

Har heldigvis stadig min morfar som er 87 år og frisk  Han cykler, bowler og danser folkedans

Anmeld

20. september 2010

NatasjaL

savner min mormor som døde for snart 3 måneder siden /: i en alder at 55 år.

Anmeld

20. september 2010

Mira0911

Savner min P-mor som søde i 2003!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.