Hvem savner I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

loppen82

jeg saver min farmor som døde for 5 år siden, 8 dage efter min mellemste datter blev døbt.
Hun blev 90 ½ år.
Det værste var at den dag min datter blev døbt græd hun meget fordi hun ikke var med, men dengang boede jeg i Horsens og hun i kerteminde og de mente ik hun ku klare såen en lang køretur.
Og da vi så stod og åbnede dåbsgaver og jeg åbnede gaven fra min farmor som var et guld dagmarkors græd jeg. For det betød meget for mig at få lige netop det fra hende til amalie.

Savner os min farfar der døde i 99. Så ham sidste gang på hans 84 års fødselsdag. Husker dagen lige så tydeligt for da jeg trådte ind i værelset kiggede han på mig med tårer i øjnene og sagde troede aldrig jeg sku se dig igen... 6 dage efter døde han og da vi sent om aftenen sad for at ta afsked og følge ham i kapellet roste min farmor mig meget fordi jeg havde besøgt ham så meget i de 11 uger han var indlagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

jeg savner min dejlige farmor!

Hun blev næsten 93 og var frisk til det sidste. Hun boede alene og løb efter bussen hvis hun var ved at komme for sent

Jeg savner hende HELT vildt... det er 5 år siden hun døde og jeg tænker på hende hver eneste dag og ville ønske jeg kunne ringe og tale med hende (og tit begynder jeg at tryke hendes nummer på telefonen men kommer så i tanke om at hun ikke er her)...

Årh skatterpige... du har arvet hendes milde øjne

Anmeld

20. september 2010

CarinaSB

Savner min svigermor  Hun var det mest fantastiske menneske .. Hun døde pludeselig i marts  Hun blev 53 år .. Og hun var den bedste farmor for min søn .. så hun er savnet RIGTIG meget .. 

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Årh skatterpige... du har arvet hendes milde øjne

har jeg? Det er ikke en tosset ting at have arvet!

Anmeld

20. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

har jeg? Det er ikke en tosset ting at have arvet!

Ja, det har du helt bestemt. Kan sagtens se hende i dag

Anmeld

20. september 2010

Mutti2B

Jeg savner min elskede mor som forlod denne verden for 2 år siden

Anmeld

20. september 2010

pusling30

Jeg savner min mormors moster, vi kaldte hende alle sammen moster Ruth, hun lyttede altid når man havde brug for hende. og så savner jeg vores hund som blev 18 år, et dejligt gadekryds, min kat og min fugl. Tænker ofte på min mormor som døde da jeg var 2 år gammel.

Anmeld

20. september 2010

SussieThyssen

Jeg savner min elskede far som døde i 2005.
Han var og er det største menneske jeg nogensinde har kendt.
Han blev næsten 84, så han var en ældre herre, men han var også hele familiens overhoved. Jeg savner hans råd og vejledning og vores lange samtaler til langt ud på natten. Jeg savner at kunnne holde hans hånd og at få et far-knus, og hans milde blik på mig.
Jeg var hans eneste barn og den pige som han så inderligt ønskede sig.
Jeg ligner ham så meget i sind hvad mange ting angår, og er stolt af at gøre det.
Jeg savner at han kunne se sine oldebørn (han nåede heldigvis at se den første) og at kunne have set sit 2. barnebarn med hue på her i sommer, og at han kan se hvordan det går med Nickolai, min den yngste. Og at han kunne være der for min mor, når hun savner ham allermest.

Jeg savner mine ungers far, som døde i 2008 knapt 50 år gammel.
Han var min bedste ven og en vigtig del af hele familien. Et af de sødeste og varmeste mennesker jeg nogensinde har kendt.
Sjov, speciel, hjertevarm, hjælpsom og kærlig. En frygtelig vatnisse, men elskelig helt igennem...og verdens bedste ven.
jeg savner at han kunen have set vores datter med huen på..han ville være revnet af stolthed, og at han kunne være her til at følge hende sidenhen. Jeg savner at han kunne have set vores søn vokse og gro og blive et fornuftigt lille menneske, og tage ham med ud på den rejse som han havde planlagt at ville, og som han har gjort med de 2 store.
Jeg savner at han ville være der til at se sit 3. barnebarn komme her til januar.

Jeg savner også min morfar, som døde da jeg var 7 år og min farmor da jeg var 19. Jeg savner min faster som døde i 2004 og min onkel i 2005 og tante i 2006.
Alt, alt for mange er forsvundet ud af mit liv i de sidte 6 år, og det synes jeg er meget hårdt.

In memoriam
Kærligst
Sussie
Billede 1 Min tante, mine ungers far og min egen far.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2010

Happiness

Jeg savner min far som døde da jeg var 11.

Savner min oldemor, som døde for 5 år siden.

Savner min farfar som døde da jeg var 5, og savner at ikke have haft en farmor og morfar.

Har kun min mor og mormor tilbage   Har så moster, onkler og fastere som jeg desværre ikke er så knyttet til, men håber det hjælper når jeg får børn. Vil i hvertfald gøre mit til det.

Anmeld

21. september 2010

Becks

Savner min farmor  Hun var mit et og alt 

Og så savner jeg min bror og min søster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.