Jeg mistede min storebror, for 6 år siden i en trafikulykke.. han blev 16.. jeg var 14, og TOTALT bange. . om natten følte jeg han stod i hjørnet af mit værelse og stirrede på mig, jeg har aldrig set hans skikkelse eller noget, men følte bare han var sur på mig..
Jeg havde tit mareridt om ham, hvor han var ond og død og meget blå i huden... jeg var så bange i det hus vi boede, turde slet ikke gå rundt der alene og måtte ha min mor med på toilettet, for jeg var bange for at ''se'' ham eller ''møde'' ham.
Jeg elsker ham mere end noget andet og savner ham, jeg ville give hele verden for at se ham igen, selvom tanken om ikke at kunne få et stort bamsekram er forfærdelig... Men jeg prøver virkelig at lukke af, for jeg tør simpelthen ikke.. hvis nu han pludselig stod der, shiit.. ved ik hvorfor jeg er så bange, han elskede jo også mig, men forbinder måske bare ånder med noget uhyggeligt.. min mor er meget synsk og hun sir endda hun taler med ham engang i mellem,..
jeg lider i det hele taget meget af angst, tror jeg det er.. hver aften føler jeg der er noget der holder øje med mig, det kunne selvf være rart hvis det var min bror som min skytsengel eller noget, men det føles mere ubehageligt, vågner hver nat ved midnat, og det var præcis kl. 00:10 min bror døde.. 
Ups, det blev lidt langt.. ved ik lige hvad jeg ville sige havde vidst lige brug for at komme ud med noget. 
Anmeld