Min kære moster ( som jeg anser som min mor ), bor i hus med hendes familien som hun købte for 5år siden..!!
Pludselig blev begge piger EKSTREM negative og depri..! Min fætter på kun 6år dengang fortalte også nogle mærkelige ting såsom at han kan huske han var blevet først ud af hans værelse, for at stå i et hjørne og se op, og han ku se stjerne.. Min moster er special pædagog og arbejder på et opholdssted for psykist belastede unge, og undrede sig flere gange over at min skønne fætter pludselig kunne forklarer hvordan denne søde pige så ud osv.. Hende som havde taget hende med ud af sengen og vist ham stjernene INDE FRA HUSET op igennem loftet osv..!!
For 2år siden begyndte det at gå helt galt, og man ku høre trin fra loftet, radioen blev tændt og slukket, opvaskemaskinen gik igang af sig selv, køleskabet kunne stå piv åben om morgenen, selvom min moster var den sidste der gået gået i seng og INGEN havde været oppe om natten for at være i køleskabet..!! Vi har ALTID snakket om en slags " rute" i huset fra gang til køkken, hvor der var mærkeligt at gå..! Kan ikke helt forklarer det og skød det hen flere gange og sagde i joke, amen det er da bare over fra den anden side, der vil sige hej.. ( de bor overfor en kirkegård ) .. =)
En aften for kun 3 måneder siden sku jeg, min mand og vores søn sove derude, da vi havde været til filmhygge.. Rasmus går i seng kl.23, og tino sover trygt..! Jeg sidder i stuen sammen med resten af familien. klokken 00.00 hører vi 4 fodtrin, og pludselig starter radioen af sig selv, lige efter høre vi 3 fodtrin og opvaskeren starter..!! og yderligere 5 fodtrin også blev døren smækket i..! Vi ku se ud i køkkenet fra stuen og der var sku ingen..! Skal love for jeg blev total skræmt..!!
Min mosters veninde er inde for det der gejl med ånder, og healing osv.. Og hun var derude 4 dage efter alt det her skete og kunne så forklarer at der boede en mand som havde set sig rasende på min moster og hendes familie fordi de havde lavet hans hus om.. ( de har bygget nogle vægge og ravet andre ned )..!! Samtidig var der en lille pige i huset som beskyttede min fætter.. ( altså hende han har set om natten.. )..! Hende min mosters veninde fik et tegn om at man ville ku se både manden og pigen i en bog om byen - og ganske rigtigt.. Min msoter farer ned i en boghandel og køber bogen om byen - og min søde fætter pejer hende pigen ud og siger at det er hende han har set..!! Under billederne stod der tit navne osv og hvor de boede i byen og hvad de lavede men lige netop billedet af denne pige stod der, ukendt pige..!!
De fik en udrensning af min mosters veninde samt nogle af hendes veninder - og siden har der intet været.. Begge piger er stoppet med anti. dep. medicin og temp. har forandret sig RIGTIG meget..!!
Så ja jeg har oplevet det og tror fuldt ud på det..!! Før var jeg MEGET skeptisk men NØJ det er vendt nu..!!
Min mosters veninde holder hver måned "tøse komsammen>" som vi kalder det, hvor hun kontakter afdøde, og forsøger at hjælpe os videre.. Der har været diverse veninder med derude og ALLE har kun fået positive oplevelser af det..!! Skræmmende men meget positive..!! Ja selv min kære farmor kom hun i kontakt med..! Og kunne fortælle en hel masse som kun JEG vidste..!! Og fik at vide at hun ALTID holdte øje med mig og var stolt af mig.. Bla. var det også hende som "reddet" mig fra min bilulykke sidste år i nov..! jeg var ½meter fra jernbaneskinner, i en dyb grøft, bilen måtte skæres i for at jeg ku komme ud og jeg jeg skap gudskelov med små skrammer, og en kæmpe forskrækkelse..!!