Den anden verden/ånder osv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.109 visninger
47 svar
0 synes godt om
20. september 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Noge  herinde som har en 6 sans, som har oplevet noget uforklarligt osv???

Jeg tror 100% på at der er mere mellem himmel og jord.... Min farmor døde i 98 og min farfar solgte derefter deres hus til min onkel og hans familie. Få år senere ville han sælge og mine forældre, min søster og jeg flyttede i min farmor og farfars gamle hus....

Jeg fik værelse oven på..... Vi havde ikke boet der ret længe inden jeg følte at jeg ikke var alene på værelset om aftenen og natten.

Jeg hørte ofte om natten at der gik en op og ned af træpperne, ind på det bagerste værelse og tilbage igen. Nævnte det for mine forældre men de kiggede bare underligt på mig og sagde jeg var tosset!

Jeg flyttede for 7 år siden hjemmefra og har tit tænkt på om mine forældre dog ikke oplevede noget, men nej....

Engang min søster og jeg skulle i byen og var på vej i bad inden vi skulle gøre os klar oplevede vi at bruseren blev slukket mens vi stod og ventede på vandet blev varmt, og vi så tydeligt håndtaget blev drejet....

Da jeg så skulle have min første søn gik jeg og gjorde klar til hans ankomst. Jeg stillede mig pludselig en dag til at stryge alle hans stofbleer fordi de jo sku være pæne. Min mor spørger mig hvorfor pokker jeg gjorde det og blev helt bleg i hovedet... Jeg sagde at jeg ærlig talt ikke viste det, men noget havde bare sagt mig at det skulle jeg gøre... Min mor kiggger på mig og siger: Louise, det er så underligt det her, men da vi skulle have dig, stod din farmor og strøg alle dine stofbleer fordi de jo sku se pæne ud til dig, også står du her 21 år efter og siger fuldstændig det samme... Det er for uhyggeligt!

Jeg kørte for 6 år siden galt og jeg fik afvide af både falck folk osv at der virkelig har været en til at holde hånden over mig, for det er simpelthen uforklareligt at jeg ik blev slået i hjel den dag....

For noget tid siden var jeg så hjemme hos mine forældre og sove. I løbet at natten havde min far været oppe 4 gange for at kigge efter hvorfor jeg dog blev ved med at gå op og ned at træpperne for der havde været en som bare havde larmet HELT VILD. Men var ikke mig, jeg havde snork sovet hele natten.....

Andre der har nogen spændende historie at fortælle, eller som på den ene eller anden måde har en 6sans??

Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

charlottekri

min mand har oplevet at hans mor går igen, dog ikke altid i det hus hvor hun døde...

i starten lige efter hendes død følte min mand at hun var tilstede og gik rundt på hans værelse lige før han slog øjnene op

og nogle år senere prøvede han at han vågnede ved at hun kaldte på ham. når han kom ind i det rum hun kaldte på ham fra, så kaldte hun fra et nyt rum.... det skete midt om natten og han var helt fra den om morgenen for han havde rendt rundt i huset i næsten en time midt om natten for at finde hende...

så jeg tror også på at der findes mere mellem himmel og jord end man lige kan se

Anmeld

20. september 2010

Thildesmor

Ej hvor er det bare en spændene tråd, har aldrig selv rigtig oplevet noget, men et eller andet sted ønsker jeg tit at min far lige vil kigge forbi til mig og sige hej en dag (han døde for 8 måneder siden af en blodprop)

Kram Anette som håber der er mere melem himmel og jord

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

Thildesmor skriver:

Ej hvor er det bare en spændene tråd, har aldrig selv rigtig oplevet noget, men et eller andet sted ønsker jeg tit at min far lige vil kigge forbi til mig og sige hej en dag (han døde for 8 måneder siden af en blodprop)

Kram Anette som håber der er mere melem himmel og jord

Du kan være helt sikker på din far er med dig.... Han er der selvom han måske ikke lader sig vise, men hvem ved måske han en dag viser sig for dig når du allermindst venter det....

Og ja jeg syntes det er spændende, så håber at få en god tråd igang omkring dette....

Kram

Anmeld

20. september 2010

Thildesmor

LouiseNielsen skriver:

Du kan være helt sikker på din far er med dig.... Han er der selvom han måske ikke lader sig vise, men hvem ved måske han en dag viser sig for dig når du allermindst venter det....

Og ja jeg syntes det er spændende, så håber at få en god tråd igang omkring dette....

Kram

Ej får helt tårer i øjnene, håber inderligt du har ret

Anmeld

20. september 2010

quar20

Min kære moster ( som jeg anser som min mor ), bor i hus med hendes familien som hun købte for 5år siden..!!

Pludselig blev begge piger EKSTREM negative og depri..! Min fætter på kun 6år dengang fortalte også nogle mærkelige ting såsom at han kan huske han var blevet først ud af hans værelse, for at stå i et hjørne og se op, og han ku se stjerne.. Min moster er special pædagog og arbejder på et opholdssted for psykist belastede unge, og undrede sig flere gange over at min skønne fætter pludselig kunne forklarer hvordan denne søde pige så ud osv.. Hende som havde taget hende med ud af sengen og vist ham stjernene INDE FRA HUSET op igennem loftet osv..!!

For 2år siden begyndte det at gå helt galt, og man ku høre trin fra loftet, radioen blev tændt og slukket, opvaskemaskinen gik igang af sig selv, køleskabet kunne stå piv åben om morgenen, selvom min moster var den sidste der gået gået i seng og INGEN havde været oppe om natten for at være i køleskabet..!!  Vi har ALTID snakket om en slags " rute" i huset fra gang til køkken, hvor der var mærkeligt at gå..! Kan ikke helt forklarer det og skød det hen flere gange og sagde i joke, amen det er da bare over fra den anden side, der vil sige hej.. ( de bor overfor en kirkegård ) .. =)

En aften for kun 3 måneder siden sku jeg, min mand og vores søn sove derude, da vi havde været til filmhygge.. Rasmus går i seng kl.23, og tino sover trygt..! Jeg sidder i stuen sammen med resten af familien. klokken 00.00 hører vi 4 fodtrin, og pludselig starter radioen af sig selv, lige efter høre vi 3 fodtrin og opvaskeren starter..!! og yderligere 5 fodtrin også blev døren smækket i..! Vi ku se ud i køkkenet fra stuen og der var sku ingen..! Skal love for jeg blev total skræmt..!!

Min mosters veninde er inde for det der gejl med ånder, og healing osv.. Og hun var derude 4 dage efter alt det her skete og kunne så forklarer at der boede en mand som havde set sig rasende på min moster og hendes familie fordi de havde lavet hans hus om.. ( de har bygget nogle vægge og ravet andre ned )..!!  Samtidig var der en lille pige i huset som beskyttede min fætter.. ( altså hende han har set om natten.. )..!  Hende min mosters veninde fik et tegn om at man ville ku se både manden og pigen i en bog om byen - og ganske rigtigt.. Min msoter farer ned i en boghandel og køber bogen om byen - og min søde fætter pejer hende pigen ud og siger at det er hende han har set..!! Under billederne stod der tit navne osv og hvor de boede i byen og hvad de lavede men lige netop billedet af denne pige stod der, ukendt pige..!!

De fik en udrensning af min mosters veninde samt nogle af hendes veninder - og siden har der intet været.. Begge piger er stoppet med anti. dep. medicin og temp. har forandret sig RIGTIG meget..!!

Så ja jeg har oplevet det og tror fuldt ud på det..!! Før var jeg MEGET skeptisk men NØJ det er vendt nu..!!

Min mosters veninde holder hver måned "tøse komsammen>" som vi kalder det, hvor hun kontakter afdøde, og forsøger at hjælpe os videre.. Der har været  diverse veninder med derude og ALLE har kun fået positive oplevelser af det..!! Skræmmende men meget positive..!!  Ja selv min kære farmor kom hun i kontakt med..! Og kunne fortælle en hel masse som kun JEG vidste..!! Og fik at vide at hun ALTID holdte øje med mig og var stolt af mig.. Bla. var det også hende som "reddet" mig fra min bilulykke sidste år i nov..! jeg var ½meter fra jernbaneskinner, i en dyb grøft, bilen måtte skæres i for at jeg ku komme ud og jeg jeg skap gudskelov med små skrammer, og en kæmpe forskrækkelse..!!

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

Thildesmor skriver:

Ej får helt tårer i øjnene, håber inderligt du har ret

Ville ikke gøre dig ked af det.... Blot give dig et håb!!

Anmeld

20. september 2010

Thildesmor

LouiseNielsen skriver:

Ville ikke gøre dig ked af det.... Blot give dig et håb!!

Nej nej det er glade håbs tårer

Anmeld

20. september 2010

SussieThyssen

Ja da..jeg er empat og arbejder meget med det, så intet af det I fortæller er nyt for mig.
Min mor er iøvrigt clair voyant og min far var telepat og healer. Så man kan sige at jeg er vokset op med det i rigt mål.

Den 6. sans eller de ekstra sanser eller slet og ret bare de "ikke sete evner" som jeg kalder dem har vi alle i større eller mindre grad.
Det er evner på lige fod med alle andre evner og hos nogle er de så mere veludviklede end hos andre.
Ligesom man kan være god til matematik, til at tegne og male, være en fremragende tømrer eller noget helt 127ende, så kan man også være udstyret med evnen til at kunne se ting andre ikke kan se, føle hvad andre ikke kan føle osv.

Der er ikke noget mystisk ved disse evner overhovedet og man kan med den rette træning blive god til at bruge dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

Thildesmor skriver:

Nej nej det er glade håbs tårer

Lyder rigtig godt..... Håber det for dig!

Jeg havde samme håd omkring min farmor.... Ønskede så inderligt hun ville vise sig, bare 1 gang! Jeg har oplevet hun har siddet ved siden af mig i sengen når jeg har været gravid (kun når jeg har været gravid)

Første gang var jeg SÅ skræmt, men samme tid meget meget tryg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.