Vuggedød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Lulle25

Baagøe skriver:

Jeg vil ikke sige chance - men risiko

Tænkte fuldstændig det samme. Det er forhåbenligt ikke en chance, men en risiko.

Troede faktisk det var mest udpræget fra 0-6mdr. Men ja klart den væreste frygt.

Når de så bliver større er der en masse andet og bekymre sig om og sådan er det og være forældre

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Pige2009

Lulle25 skriver:

Tænkte fuldstændig det samme. Det er forhåbenligt ikke en chance, men en risiko.

Troede faktisk det var mest udpræget fra 0-6mdr. Men ja klart den væreste frygt.

Når de så bliver større er der en masse andet og bekymre sig om og sådan er det og være forældre

Knus

Faktisk helt op til 2 år
http://politiken.dk/videnskab/809647/sofaen-kan-foere-til-vuggedoed/

Anmeld

20. september 2010

Noneother

Baagøe skriver:

Faktisk helt op til 2 år
http://politiken.dk/videnskab/809647/sofaen-kan-foere-til-vuggedoed/

Ej hvor skidt... Jeg ligger tit og tager en lur på sofaen med lillefyren.  Det er den eneste måde jeg kan få ham til at sove mere end 20minutter!

TIS ALTSÅ!!

Jeg er dog ikke påvirket af noget sjovt mens vi sover lur... .

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Noneother skriver:

Ej hvor skidt... Jeg ligger tit og tager en lur på sofaen med lillefyren.  Det er den eneste måde jeg kan få ham til at sove mere end 20minutter!

TIS ALTSÅ!!

Jeg er dog ikke påvirket af noget sjovt mens vi sover lur... .

Nej, men alligevel... Det giver sørme stof til eftertanke, ikke?

Anmeld

20. september 2010

Noneother

Baagøe skriver:

Nej, men alligevel... Det giver sørme stof til eftertanke, ikke?

Jo meget. Nu køber jeg en slyngevugge til ham i næste måned. Håber at den kan gøre det. -Nogen gange har man bare brug for mere end 20minutters pause i løbet af en dag!

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Noneother skriver:

Jo meget. Nu køber jeg en slyngevugge til ham i næste måned. Håber at den kan gøre det. -Nogen gange har man bare brug for mere end 20minutters pause i løbet af en dag!

Hi hi ja. Vil han ikke sove udenfor? Laura har altid kun sovet en gang om dagen også da hun var spæd og det var om eftermiddagne. Til gengæld sov hun så også 4-5 timer i streg udenfor i sin barnevogn...

Anmeld

20. september 2010

Fenris

louise4060 skriver:

Undskyld mig at jeg lige blander mig..

Men det var da utroligt som at du kan fare op i en spids når andre svare noget du ikke bryder dig om eller er modstridende med dine svar. :s

Herinde foretrækkes en ordentlig tone, og ja alle tager fejl engang i mellem, men det er da ikke noget at reagere sådan på

Lige mine ord

Anmeld

20. september 2010

louise8723

Apples skriver:

Lige mine ord

Anmeld

20. september 2010

Noneother

Baagøe skriver:

Hi hi ja. Vil han ikke sove udenfor? Laura har altid kun sovet en gang om dagen også da hun var spæd og det var om eftermiddagne. Til gengæld sov hun så også 4-5 timer i streg udenfor i sin barnevogn...

uuhh ja.. der er desværre kun udenfor hos hans far..
Jeg bor i blok nu her mens jeg venter på det perfekte lille rækkehus.
-og jeg må indrømme at jeg ikke tør stille ham derude uden 100% opsyn.

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Noneother skriver:

uuhh ja.. der er desværre kun udenfor hos hans far..
Jeg bor i blok nu her mens jeg venter på det perfekte lille rækkehus.
-og jeg må indrømme at jeg ikke tør stille ham derude uden 100% opsyn.

Forståeligt. Jeg er så heldig at have en lille bitte altan, hvor barnevognen akkurat kan gå ud Håber han snart sover lidt længere tid ad gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.