Hvor tit har/havde i SP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

nynne-l

MaleneF skriver:

Hej Tøser.

Som i kan se i overskriften fremgår mit spørgsmål ' Hvor tit har/havde i SP '?

Jeg er bare lidt nysgerrig, for vi havde  besøg da simon var 9 dage - 18 dage - 1 mdr - 7 uger - 3 mdr og 9 dage - og så får vi næste besøg den 17 oktober hvor han er 5 mdr og 9 dage (han er født 8.5.2010)

Det er ikke mange besøg vi har haft synes vi, men SP har været så tilfreds med hans udvikling så det bare dejligt.

Hvad med jer?

Malene, mor til Simon 08.05.2010

det var mange vi har kun haft da

han var 5 dage, 1 mdr og 3 mdr og tror ikke hun kommer igen

ved ikke og det er fordi hun er dårlig eller bare fordi vi klar det godt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Bebsen

Hihi, her har hun været 4 gange, og Xander bliver en måned imorgen   2 af besøgene har været "standard besøg", måle, veje osv (og opfølgning på tungebåndsklip), mens at de 2 andre er fordi jeg er blevet tilbudt et Marte Meo forløb, som jeg har sagt ja tak til   Som enlig førstegangsmor er det rart af få styrket selvtilliden

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

Bebsen skriver:

Hihi, her har hun været 4 gange, og Xander bliver en måned imorgen   2 af besøgene har været "standard besøg", måle, veje osv (og opfølgning på tungebåndsklip), mens at de 2 andre er fordi jeg er blevet tilbudt et Marte Meo forløb, som jeg har sagt ja tak til   Som enlig førstegangsmor er det rart af få styrket selvtilliden

må lige høre hvad det er for noget?

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

Tulle28 skriver:

Det er nogenlunde det samme som dig, dog får vi et ekstrabesøg her ved 6 mdr. fordi vi først der starter på fast føde.

Ikke meget de kommer, men heldigvis kan man jo ringe eller tage til åbent hus - ihvertfald i Kbh's kommune:-)

Knus Tulle

Vi er heller ikke startet på fast føde endnu, fuldtidsammer og han er 4½ mdr, så der går nok ikke længe før vi skal begynde på det, og der kommer sp nok også en ekstra gang ligesom hos dig

Anmeld

20. september 2010

Mira0911

MaleneF skriver:

Hej Tøser.

Jeg er bare lidt nysgerrig, for vi havde  besøg da simon var 9 dage - 18 dage - 1 mdr - 7 uger - 3 mdr og 9 dage - og så får vi næste besøg den 17 oktober hvor han er 5 mdr og 9 dage (han er født 8.5.2010)

Det er ikke mange besøg vi har haft synes vi, men SP har været så tilfreds med hans udvikling så det bare dejligt.

Hvad med jer?

Det er meget forskelligt her... Vi får besøg af sp når julie er 2 år... :) Det er hun til Februar 2011...

Anmeld

20. september 2010

Bebsen

MaleneF skriver:

må lige høre hvad det er for noget?

Det er hvor at SP filmer dig i forskellige situationer med dit barn, så går hun "hjem" og kigger igennem og evaluerer, og vender så tilbage og viser optagelser og fortæller alle de ting du har gjort godt Kort sagt

Det er simpelthen for at bekræfte morens selvtillid, man får ikke de ting at vide man gør dårligt (hvis man gør noget dårligt) men får vist alle de gode ting og bliver bekræftet i at man godt kan

Anmeld

20. september 2010

Thildesmor

MaleneF skriver:

Hej Tøser.

Hvad med jer?

Thilde er 4,5 måned, og vi har haft besøg af SP 2 gange, da hun var en uge og da hun var 3 måneder..

Synes det er et mærkeligt sted at de sparer her i Aalborg, især når man er førstegangs forældre

Anmeld

20. september 2010

Laulund87

De første 6 måneder havde vi SP én gang om ugen. I en periode, hver anden uge, og nu kommer hun hver 3. uge. 

Jeg er ikke vild med at der går 3 uger før næste besøg nu

Vores datter er så også syg og vi har haft mange problemer. Vi regner med at skulle have mange besøg indtil hun er 2 år.

Bare lige for at give dig et omvendt svar

Anmeld

20. september 2010

ZamanogDania

Vi fik besøg af SP da min datter var 3 uger, 2 mrd., 4 mrd, 6 mrd.
Så kommer hun i morgen. Da er min datter 8 måneder og 21 dage. Hun skulle komme tidligere, men hun skulle til en kursus.
Men vi har åben hus her hvor jeg bor hver onsdag. Der kan de blive tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.