Hvor tit har/havde i SP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
38 svar
0 synes godt om
20. september 2010

M.O.A.R.

Hej Tøser.

Som i kan se i overskriften fremgår mit spørgsmål ' Hvor tit har/havde i SP '?

Jeg er bare lidt nysgerrig, for vi havde  besøg da simon var 9 dage - 18 dage - 1 mdr - 7 uger - 3 mdr og 9 dage - og så får vi næste besøg den 17 oktober hvor han er 5 mdr og 9 dage (han er født 8.5.2010)

Det er ikke mange besøg vi har haft synes vi, men SP har været så tilfreds med hans udvikling så det bare dejligt.

Hvad med jer?

Malene, mor til Simon 08.05.2010

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

lollandpigen

Hej Tøser.

Som i kan se i overskriften fremgår mit spørgsmål ' Hvor tit har/havde i SP '?

Jeg er bare lidt nysgerrig, for vi havde  besøg da simon var 9 dage - 18 dage - 1 mdr - 7 uger - 3 mdr og 9 dage - og så får vi næste besøg den 17 oktober hvor han er 5 mdr og 9 dage (han er født 8.5.2010)

Det er ikke mange besøg vi har haft synes vi, men SP har været så tilfreds med hans udvikling så det bare dejligt.

Hvad med jer?

Malene, mor til Simon 08.05.2010

Ja men nu bor vi jo i sammen kommune så det skulle jo helst være det samme....

Hun kom første gang 3 uger efter jeg havde født så skulle hun komme da han var 4 uger men der røg vi på sygehuset og var indlagt 7 dage så kom hun lige efter vi var kommet hjem, det vil sige der var han 5 uger også kommer hun igen den 8 oktober så heller ikke mange besøg her.....

Anmeld

20. september 2010

Low

Hver 14 dag alt efter om der er behov . Men nu har min dreng også haft lidt svært ved at tage på så hun kommer for det meste så hun kan veje ham men det går heldigvis fint med vægten nu så næste besøg er først om 3 uger

Anmeld

20. september 2010

NatasjaL

vi havde besøg af sp'en da han var 8 dage, 1½ måned, og så kommer hun igen når han er 6 måneder

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

NatasjaL skriver:

vi havde besøg af sp'en da han var 8 dage, 1½ måned, og så kommer hun igen når han er 6 måneder

Hold da op, det var da længe hun bliver væk

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

Low skriver:

Hver 14 dag alt efter om der er behov . Men nu har min dreng også haft lidt svært ved at tage på så hun kommer for det meste så hun kan veje ham men det går heldigvis fint med vægten nu så næste besøg er først om 3 uger

Ja så de jo nød til at holde lidt øje, men det da kun dejligt din dreng tager 'ordentligt' på nu og der så går lidt mere tid mellem besøgene

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

lollandpigen skriver:

Ja men nu bor vi jo i sammen kommune så det skulle jo helst være det samme....

Hun kom første gang 3 uger efter jeg havde født så skulle hun komme da han var 4 uger men der røg vi på sygehuset og var indlagt 7 dage så kom hun lige efter vi var kommet hjem, det vil sige der var han 5 uger også kommer hun igen den 8 oktober så heller ikke mange besøg her.....

Hehe Lolland kommune kan man nu ikke regne med giver folk samme behandling søde de er ikke rigtig kloge

Dejligt at høre det går godt hos jer og at i også har god tid mellem besøgene.

Anmeld

20. september 2010

bagger26

Hold da op, det var da længe hun bliver væk

Sådan er detr når man er 2. gangs forældre, der får man næsten lov til at passe sig selv. Men kan dog få flere besøg hvis man mener der er et behov for det..

Anmeld

20. september 2010

Loa

Vi har haft tre besøg på 10 uger.... Og næste gang er om to måneder..... Syntes ikke det er ret meget......

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

bagger26 skriver:

Sådan er detr når man er 2. gangs forældre, der får man næsten lov til at passe sig selv. Men kan dog få flere besøg hvis man mener der er et behov for det..

Okay, ja jeg er kun førstegangs

De mener nok at anden gangs ved hvad de skal gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.