Hvor tit har/havde i SP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Jibbe

Vi havde et da han var 10 dage og 20 dage... nu skal vi til mødregruppe på torsdag hvor hun kommer med hvor han er 8 uger... men vi har bare kunne ringe eller maile hvis vi havde spørgsmål eller gerne ville have hende ud til besøg. Og jeg er 1 gangs fødende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Frøken Sørensen

Vi havde da han var 5 dage, 12 dage, 1 mdr, 7 uger, 2½mdr, 4mdr, 6mdr og så her da han blev 8 mdr....  

Anmeld

20. september 2010

L.J.L

MaleneF skriver:

Det ikke mange besøg!

Han må da udvikle sig super godt og lige efter bogen

ja han udvikler sig rigtig fint, men tror nu at de besøg er standard i Københavns Kommune. Jeg synes heller ikke det er meget når jeg ser hvor mange besøg alle andre har i forhold til. Men vi har så et sundhedshus med sundhedsplejerske lige i nærheden hvor der er åbent hus flere gange i ugen.

Anmeld

20. september 2010

Mette+Mathias

MaleneF skriver:

Hej Tøser.

Som i kan se i overskriften fremgår mit spørgsmål ' Hvor tit har/havde i SP '?

Jeg er bare lidt nysgerrig, for vi havde  besøg da simon var 9 dage - 18 dage - 1 mdr - 7 uger - 3 mdr og 9 dage - og så får vi næste besøg den 17 oktober hvor han er 5 mdr og 9 dage (han er født 8.5.2010)

Det er ikke mange besøg vi har haft synes vi, men SP har været så tilfreds med hans udvikling så det bare dejligt.

Hvad med jer?

Malene, mor til Simon 08.05.2010

Tror vi havde 4 besøg i alt, 1 uge, og så 1 jeg ikke husker, 1 ved 4 mdr og 1 ved 8 mdr (boelprøve).

Det er så snart 6 år siden, men tvivler på at det er blevet bedre siden :O(

Anmeld

20. september 2010

Ryberg

MaleneF skriver:

Heller ikke mange besøg..

- selvfølgelig sker det at der kommer et ekstra hvis de skal holde øje med vægten, men det jo kun dejligt de er obs på det

Jeg bad simpelthen om det ekstra besøg, han var nemlig stadig meget undervægtig, og koncentrede mig meget om at han kom op på de 3 kg... så da han ramte dem, var jeg mere rolig

Anmeld

20. september 2010

L-Mortil3

Liam havde besøg som:

9 dage

23 dage

2 mdr og 17 dage

4 mdr og 5 dage

6 mdr og 24 dage.

Så ialt 5 besøg, hun kommer så på et sidste besøg inden DP, og så er det, det

Anmeld

20. september 2010

NatasjaL

MaleneF skriver:

Hold da op, det var da længe hun bliver væk

hun har ikke behov for at komme oftere gjorder hun heller ikke ved vores datter, kun de første 2 måneder, indtil hun så der ikke var noget at komme efter.

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

Simon havde også gulsot , og vi var indlagt på børneafd. efter fødslen så han kunne få lysbehandling, det fik han en dag og så kunne vi komme hjem igen og ugen efter kom sp.. og hun var lidt obs på gulsoten og sagde det lige skulle holdes øje med om det nu blev væk.

Jeg elsker min SP så det gør mig INTET hun kommer på besøg!  Så længe det ikke er negative besøg  Hun var også SP for min mand da han var baby

Anmeld

20. september 2010

Tulle28

MaleneF skriver:

Hej Tøser.

Som i kan se i overskriften fremgår mit spørgsmål ' Hvor tit har/havde i SP '?

Jeg er bare lidt nysgerrig, for vi havde  besøg da simon var 9 dage - 18 dage - 1 mdr - 7 uger - 3 mdr og 9 dage - og så får vi næste besøg den 17 oktober hvor han er 5 mdr og 9 dage (han er født 8.5.2010)

Det er ikke mange besøg vi har haft synes vi, men SP har været så tilfreds med hans udvikling så det bare dejligt.

Hvad med jer?

Malene, mor til Simon 08.05.2010

Det er nogenlunde det samme som dig, dog får vi et ekstrabesøg her ved 6 mdr. fordi vi først der starter på fast føde.

Ikke meget de kommer, men heldigvis kan man jo ringe eller tage til åbent hus - ihvertfald i Kbh's kommune:-)

Knus Tulle

Anmeld

20. september 2010

Muffinmus

tror det var en gang om måneden ca....til han blev 8 mdr, der kom hun for sidste gang.

Anden gang får man kun 2 besøg, så det blev ikke til så meget for min datter. Dog blev hun fulgt lidt nøjere end andre fordi hun var for tynd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.