Hvor tit har/havde i SP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

M.O.A.R.

Loa skriver:

Vi har haft tre besøg på 10 uger.... Og næste gang er om to måneder..... Syntes ikke det er ret meget......

Nej det er det heller ikke.

Jeg kender andre, også førstegangsforældre, der føler de er blevet over-rendt af sp. selvom sp var tilfreds med barnet? men det jo nok alt efter hvor hurtigt man selv synes tiden går. for jeg synes tiden går superstærkt lige pt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

L.J.L

MaleneF skriver:

Hej Tøser.

Som i kan se i overskriften fremgår mit spørgsmål ' Hvor tit har/havde i SP '?

Jeg er bare lidt nysgerrig, for vi havde  besøg da simon var 9 dage - 18 dage - 1 mdr - 7 uger - 3 mdr og 9 dage - og så får vi næste besøg den 17 oktober hvor han er 5 mdr og 9 dage (han er født 8.5.2010)

Det er ikke mange besøg vi har haft synes vi, men SP har været så tilfreds med hans udvikling så det bare dejligt.

Hvad med jer?

Malene, mor til Simon 08.05.2010

her har vi haft besøg da han var 6 dage, 17 dage, 2 mdr., 4 mdr., 8 mdr.

-og næste besøg er når han er 1½ år

Anmeld

20. september 2010

Koen.

vi har haft da hun var 2 uger, 2 mdr, 4 mdr og så skal vi selv ringe når hun bliver 8 mdr og aftale en tid vi er så velkomne til at komme til åbent hus hos sundhedsplejerskene hvis vi har lyst til at få hende målt og vejet!

Anmeld

20. september 2010

Ryberg

Jeg havde SSP da jeg kom hjem fra sygehuset med Lasse, der var han 1½ uge gammel, så fik jeg besøg igen en uge efter for lige at holde øje med vægten, derefter da han var 2 måneder gammel, og har lige haft her hvor han var 4 måneder gammel... næste gang er hvor han er 6 måneder....

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

linselouise skriver:

her har vi haft besøg da han var 6 dage, 17 dage, 2 mdr., 4 mdr., 8 mdr.

-og næste besøg er når han er 1½ år

Det ikke mange besøg!

Han må da udvikle sig super godt og lige efter bogen

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

lillespurv20 skriver:

vi har haft da hun var 2 uger, 2 mdr, 4 mdr og så skal vi selv ringe når hun bliver 8 mdr og aftale en tid vi er så velkomne til at komme til åbent hus hos sundhedsplejerskene hvis vi har lyst til at få hende målt og vejet!

Okay hvor lækkert i kan det!!

Og hvor er det dejligt når alt er som det skal ikke?

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

KittyGirl skriver:

Jeg havde SSP da jeg kom hjem fra sygehuset med Lasse, der var han 1½ uge gammel, så fik jeg besøg igen en uge efter for lige at holde øje med vægten, derefter da han var 2 måneder gammel, og har lige haft her hvor han var 4 måneder gammel... næste gang er hvor han er 6 måneder....

Heller ikke mange besøg..

- selvfølgelig sker det at der kommer et ekstra hvis de skal holde øje med vægten, men det jo kun dejligt de er obs på det

Anmeld

20. september 2010

Koen.

MaleneF skriver:

Okay hvor lækkert i kan det!!

Og hvor er det dejligt når alt er som det skal ikke?

Jo det er super Men synes nu det er meget hyggeligt når SP kommer, og hvis man er førstegangs ligesom mig synes jeg altid man får nogle gode råd

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Så mange tror jeg ikke engang vi har haft Så det er da super...

K.h. Linda

Anmeld

20. september 2010

Corn

Hej Tøser.

Som i kan se i overskriften fremgår mit spørgsmål ' Hvor tit har/havde i SP '?

Jeg er bare lidt nysgerrig, for vi havde  besøg da simon var 9 dage - 18 dage - 1 mdr - 7 uger - 3 mdr og 9 dage - og så får vi næste besøg den 17 oktober hvor han er 5 mdr og 9 dage (han er født 8.5.2010)

Det er ikke mange besøg vi har haft synes vi, men SP har været så tilfreds med hans udvikling så det bare dejligt.

Hvad med jer?

Malene, mor til Simon 08.05.2010

Hold da kæft, hvor har I mange besøg....

Standard her er ved 1 uge, 8 uger og til Boel prøven ved 8-9 mdr

Jeg havde så lige et ekstra pga vægttab da han var 2 uger gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.