vi har tændt varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

morethanperfect

Det burde ikke være nødvendigt før den 1 okt. Men vi tændte for den i foregårs !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
morethanperfect skriver:

Det burde ikke være nødvendigt før den 1 okt. Men vi tændte for den i foregårs !! 

det er latterligt ikke!? Tænk hvis vi får en ligeså kold vinter i år som sidste år det bliver dyyyyrt...

Anmeld

21. september 2010

Bondepigen

Vi har ikke tændt endnu.

Manden og jeg går stadig rundt med bare fødder, sandaler og har åbne vinduer.

Emma har dog strømper på, og af og til hjemmesko, hvis hun fryser fusserne.

Vi må jo være ret varmblodede herhjemme.. Jeg har ellers altid været en frossenpind, men ikke siden jeg fødte for 2 år siden i morgen...

Anmeld

21. september 2010

Ni-ko-li-ne

Caroline86 skriver:

Ja.. så holdt vi ikke længere! Vi tændte gulvvarmen i morges...

Havde ikke troet det blev nødvendigt allerede i september måned, men sådan kan det jo gå!

Hvornår tænder I varmen?

guuuud hvor sjovt.....

vi tændte ligeledes gulvvarmen igår.... nu kunne vi heller ikke længere med den kulde der kommer snigende....

Anmeld

21. september 2010

Lullaby

Jeg nægter endnu

Anmeld

21. september 2010

JulieE

Vi har ikke tændt for vanrmen endnu...Men vi bor også på anden sal med naboer til beggesider, så vi får varme fra underboerne

Jeg er faktisk ikke sikker på vi kantænde for varmen nednu. Da det kræver at ejerforneningens centralvarme anlæg bliver tændt og varmemesteren plejer at give besked når han gør det.

Men må give jer andre ret.... nøj hvor er det koldt for tiden.!!!

Anmeld

21. september 2010

TbCp

I Livas værelse og vores soveværelse, som begge ligger på 1. salen, har vi tændt... der var simpelthen så hundekoldt at jeg lå med lange bukser og langærmet trøje og sov.... det gider jeg dælme ikke, det skal også være lidt rart

Anmeld

21. september 2010

Trolde_mor

Her snakker vi meget om at tænde for varmen, og tror ikke der går mange dage før vi tænder.

Det bliver under alle omstændigheder tændt på lavt varme når lillemanden kommer

Dog ikke i soveværelset da vi gerne vil have det lidt køligt, og det er jo også bedst for lillemanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.