vi har tændt varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
37 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja.. så holdt vi ikke længere! Vi tændte gulvvarmen i morges...

Havde ikke troet det blev nødvendigt allerede i september måned, men sådan kan det jo gå!

Hvornår tænder I varmen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Maja88

Jeg har også tændt for gulvvarmen. Faktisk for en uges tid siden

Anmeld

20. september 2010

Sunflower

Caroline86 skriver:

Havde ikke troet det blev nødvendigt allerede i september måned, men sådan kan det jo gå!

Hvornår tænder I varmen?

Hvis det står til mig, så lige om lidt Manden kan nok godt vente en lille måned Jeg jeg må nok bare på med futterne og en dejlig trøje

Anmeld

20. september 2010

forår

Caroline86 skriver:

Hvornår tænder I varmen?

Jeg tændte for varmen i søndags!

Jeg har dog osse mega utætte vinduer, så glæder mig meget til at få mine nye vinduer om 3 uger

Anmeld

20. september 2010

2babygirls

Caroline86 skriver:

Hvornår tænder I varmen?

Har stadig ikke sat varme på, og tror heller ikke den kommer på, før baby lander herhjemme.. sover stadig med en masse vinduer åbne i huset

Anmeld

20. september 2010

oo

vi plejer slet ikke gøre det endnu, men vi har faktisk allerede haft fyret hele 3 gange indenfor de sidste fjorten dage  vi har kun opvarming med brændeovn, så der kan blive djævelsk koldt nogle morgener...men jeg er dog alligevel for sløv til selv at fyre når Søren er på arbejde, så der sidder jeg med striktrøje og dyne

Anmeld

20. september 2010

Dictes mor

Vi har tændt for varmen og brændeovnen, for vi er lige kommet hjem fra 25-30 g i sydfrankrig, så vi fryser herhjemme.

Anmeld

20. september 2010

Mor til L&S

Varmen er også tændt herhjemme og har nok været det i små 14 dage... Sys det er rigtig råkoldt i disse dage med masser af regn

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi synes der var for koldt på gulvet nu, og når Laura er så meget dernede og drøne rundt skal der bare ikke være koldt!!!

Anmeld

20. september 2010

Miia90

vi har ikk tændt for varmen endnu. vi har små lys tændt, hvis det bliver for koldt, sutsko og en bamsetrøje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.