vi har tændt varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Happiness

Vi bor øverst i en lejlighedsblok, og har naboer på begge sider... Så sidste år havde vi faktisk kun tændt for varmen i januar-marts. Det er lidt vildt, men de andre fyrer så meget op for varmen, at vi slet ik behøver. Så det er jo dejligt, man sparer jo en del

Og hvis der er lidt koldt, så tænder vi en masse stearinlys og rovhygger  Men her er altid fodvarmt, da underboen skruer voldsomt op Så de må gerne blive boende i nogle år endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

SussieThyssen

Jeg satte varme på i går morges...det var tissekoldt og jeg havde en søn der vågnede syg op.
Så nu er der 3 streger i stuen og 2 i entreen.
Heldigvis har vi ikke brændeovn men centralvarme, så her er en jævn temperatur hele tiden, hvad vi også skal have aht Nickolais luftveje.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. september 2010

Diana...

Her tændte vi for gulv varmen d. 1 september da vi kom hjem fra Bulgarien hold op hvor var her kold på gulvet. Og i går blev der skruet lidt mere op. Jeg plejer først at skrue op 1 november men jeg plejer heller ikke have klinker og der er sgu kolde ha ha. 

Anmeld

21. september 2010

lotte32

Gulvvarmen i badeværelset, er aldrig helt slukket, men nu har den da fået et ekstra hak op 

Børnene har værelser i kælderen, og der er møgkoldt (sys jeg) men det kun på Dicte´s  værelse der er tændt for varmen, Mathias har aldrig tændt for varmen, og altid et vindue åbent, året rundt..  Resten af huset er der ikke tændt for varmen, men vi er da begyndt at tænde op i brændeovnen, biopejsen og masser af stearinlys, nogle aftener det så hyggeligt

Knus Lotte

Anmeld

21. september 2010

BabyAnno2012

Tjuhl skriver:

vi plejer slet ikke gøre det endnu, men vi har faktisk allerede haft fyret hele 3 gange indenfor de sidste fjorten dage  vi har kun opvarming med brændeovn, så der kan blive djævelsk koldt nogle morgener...men jeg er dog alligevel for sløv til selv at fyre når Søren er på arbejde, så der sidder jeg med striktrøje og dyne

HapseLapse  har det akkurat på samme måde

Anmeld

21. september 2010

sarahb

har lige tændt radiatoren i stuen og isaacs værelser... puuuha der er koldt

Anmeld

21. september 2010

betski

Caroline86 skriver:

Ja.. så holdt vi ikke længere! Vi tændte gulvvarmen i morges...

Havde ikke troet det blev nødvendigt allerede i september måned, men sådan kan det jo gå!

Hvornår tænder I varmen?

Har et princip om at varmen ikke skal tændes FØR den 1. oktober meeeeen som jer måtte jeg krybe til korste og tændte for varmen i morges. Det nytter jo ikke noget at vi sidder og hundefryser over morgenmaden fordi mor her er lidt for meget jyde hehe

Anmeld

21. september 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

Havde ikke troet det blev nødvendigt allerede i september måned, men sådan kan det jo gå!

Hvornår tænder I varmen?

Morgen:0)

Jeg tændte igår både for radiatorerne på 2 1/2 og gulvarmen på badeværelset - nu var jeg træt af at fryse.

Det er jo gennesyrende koldt - sad med dynen på inde i sofa om formiddagen for at holde varmen og tænkte nej:0)

Plejer gerne at vente til vi har rundet den 1 .oktober og gerne hen mod november - men det er der ikke noget at gøre ved:0) Tror også det er fordi jeg går hjemme på barsel - når man arbejder synes jeg ikke jeg mærker det på samme måde:0)

Knus

Anmeld

21. september 2010

Mathilde

Jeg måtte give mig igår og tænde.... Jeg FRØS simpelthen og hvis jeg fryser gør Celina sikkert også og det dur ski ikke! Jeg havde ellers håbet vi kunne vente til d. 1 okt. men vi vil ikke gå og fryse.

Frederik kunne nok have ventet noget længere, men jeg er bare en rigtig frossenpind

Anmeld

21. september 2010

<3

Caroline86 skriver:

Hvornår tænder I varmen?

I forgårs Det bliver et dyrt varmeår i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.