vi har tændt varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Pige2009

Tjaa, jeg bor på 1. sal og synes endnu ikke der er behov for det endnu. Laura er også varm selvom hun kravler rundt overalt, så jeg tror vi venter til 1. oktober, som vi plejer

Så lige i vejrudsigten, at de på lørdag har bebuddt sol og 20 grader!

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Low

Caroline86 skriver:

Ja.. så holdt vi ikke længere! Vi tændte gulvvarmen i morges...

Havde ikke troet det blev nødvendigt allerede i september måned, men sådan kan det jo gå!

Hvornår tænder I varmen?

Jeg gjorde det for en lille uges tid siden ca.. det kom også bag på mig at jeg allerede skulle gøre det

Anmeld

20. september 2010

Ida.

Uh jeg går lidt rundt om mig selv idag mht den varme...for jeg tænder af princip ikke før d. 1. oktober...men synes altså der er koldt idag! Så der bliver nok tændt nu her inden jeg henter ungerne...*suk* det er altså for tidligt nå! Men det dur jo ikke, at pigerne fryser - og Annika er bare sådan en frossenpind!!

Anmeld

20. september 2010

LotteN

vi har ikke tændt endnu. Strækker den så længe vi nu kan

men der er hver dag enten tændt for brændeovnen eller et hav af stearinlys for lige at få varmet op

Anmeld

20. september 2010

Sunflower

Tjuhl skriver:

vi plejer slet ikke gøre det endnu, men vi har faktisk allerede haft fyret hele 3 gange indenfor de sidste fjorten dage  vi har kun opvarming med brændeovn, så der kan blive djævelsk koldt nogle morgener...men jeg er dog alligevel for sløv til selv at fyre når Søren er på arbejde, så der sidder jeg med striktrøje og dyne

Årh det er da ellers SÅ hyggeligt med ild i brændeovnen. Jeg vil så gerne have en brændeovn, men vi har desværre måtte priotere lidt anderledes

Anmeld

20. september 2010

roenlund

Igår og vi havde snakket om det længe... det er bare for øv at der er koldt når man går hjemme hele dagen...

Anmeld

20. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
Tina&Martin skriver:

Har stadig ikke sat varme på, og tror heller ikke den kommer på, før baby lander herhjemme.. sover stadig med en masse vinduer åbne i huset

Jeg sover også med vinduet åbent

Her er der ikke tændt endnu og jeg har stadig bare fødder og sandaler eller ballarinaer. Strømperne kommer tidligst på 1 okt

Anmeld

20. september 2010

smokin

Caroline86 skriver:

Havde ikke troet det blev nødvendigt allerede i september måned, men sådan kan det jo gå!

Hvornår tænder I varmen?

tændte i sidste uge....

Anmeld

20. september 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Hvornår tænder I varmen?

Vi har også tændt for varmen. Det er så kold nu efterhånden.. Vi havde håbet på at vi kunne vente lidt endnu...

Anmeld

20. september 2010

Tina2

Har faktisk skruet gulvvarmen op med ½ grad idag...... Det har ikke været helt slukket.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.