Babyautostol og store børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Pige2009

lisbeth2910 skriver:

Tak manden der er google nørd er sat på opgaven

Jeg har fundet navnet Den hedder Recaro Polaris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

LISBETH:-)

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg har en bag udvendt stol der hedder cargo mener jeg, den går fra 0-18 kg. Vi startet også i rømer men med en stor dreng gik der ikke længe inden han ikke kunne være i den mere derfor købte vi den anden.

Jeg har den til salg nu så hvis du vil se billeder så siger du bare til. Jeg har værret mega gald for den vi købte. Der er en base i bilen og så tager du bare stolen med ud så skal man ikke stå og bøvle med selen. Den kan indstilles på 3 måder i basen en hvor de ligger helt ned en i mellem og en hvor de sidder meget op så der er mange muligheder i den.

Knægten sad i den her til han var 19 måneder. Så der er mange muligheder i den.

Joan

Jaaaaa det vil jeg meget gerne!!!!

Anmeld

19. september 2010

Baagøe skriver:

Jeg har fundet navnet Den hedder Recaro Polaris

Tak 

Anmeld

19. september 2010

Joan ( Smallie )

Der er en hovede støtte mere med men det er jo til når de bliver noget større.

Hvis du ikke forstår billederne siger du bare til.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

lisbeth2910 skriver:

Tak 

Velbekomme

Anmeld

19. september 2010

Skouboe

lisbeth2910 skriver:

Elina er snart 4 mdr men vejer allerede 9+ kg og kan næsten ikke være i babyautostolen. Har en römer. Vi havde så tænkt at købe en bagudvendt i næste klasse. Men der sidder man jo meget op, og det er ikke godt for hendes lille ryg. Nu her til vinter vil jeg slet ikke kunne få hende ned i stolen, hvis hun skal have jakke eller fleecedragt på. Vi har fået sådan en pose til at putte i autostolen så de ikke behøver have overtøj på, men den fylder også så hun kun lige kan være der. Selerne er trukket helt ud og vi kan kun lige lukke den. Så om 1 måned går den bare ikke mere.

Nogen der har nogen erfarringer med hvad man gør, eller nogen gode ideer.

Jeg synes heller ikke jeg kan finde bagudvendte autostole i klassen 9-18 kg i DK - synes kun jeg kan finde dem på svenske hjemmesider?????

Det skal lige siges at vi bor lidt ud på landet, så vi bruger bilen rigtig meget, og derfor er en god autostol også nødvendigt.

Nu har jeg ikke set hvad alle andre har svaret, så hvis jeg gentager nogen beklager jeg.

Vi løste problemet med denne: http://tojbamsen.dk/product.asp?product=11227

Den er rigtigt stor da den jo også er beregnet til børn op til 18 kg, den kan monteres både fremadvendt og bagudvendt, og du kan justere vinklen på den så de kan ligge ned eller sidde op.

Vi har 2 af dem og elsker dem.

Anmeld

19. september 2010

Joan ( Smallie ) skriver:

Der er en hovede støtte mere med men det er jo til når de bliver noget større.

Hvis du ikke forstår billederne siger du bare til.

Nøj den ser smart ud:-) Kan den også sidde/være på forsædet? Hvad skal du have for den og hvad kostede den fra ny? Du kan bare skrive en pm til mig hvis det er

Anmeld

19. september 2010

LC

Har lige været i USA for et par uger siden, der havde vi en autostol til min datter, som er 8mdr og 9,8kg. den var bagudvendt, og så havde den 3 måder niveauer for hvor meget man ville ligge ned, altså ligge helt ned, midt imellem eller sidde op.

Min datter sad op, dog bagudvendt, synes den var vildt smart. den var fra Graco - et mærker de åbenbart bruger meget derovre, har aldrig set det i dk tror jeg...

Anmeld

19. september 2010

wildcats skriver:

helt uden for tråd..  hold op hvor er der bare stor forskel på babyer/børn 4 md 9+ kg/2år 9,9 kg  men lige dejlige er de jo uanset str og vægt

Ja der er STOR forskel. Har lige vejet Elina og hun vejer faktisk 10 kg og 4 mdr om 1 uge - min store pige vejede 8,4 kg til 12 mdr's undersøgelse

Anmeld

19. september 2010

LC skriver:

Har lige været i USA for et par uger siden, der havde vi en autostol til min datter, som er 8mdr og 9,8kg. den var bagudvendt, og så havde den 3 måder niveauer for hvor meget man ville ligge ned, altså ligge helt ned, midt imellem eller sidde op.

Min datter sad op, dog bagudvendt, synes den var vildt smart. den var fra Graco - et mærker de åbenbart bruger meget derovre, har aldrig set det i dk tror jeg...

Tak for input, den vil jeg også kigge efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.