lisbeth2910 skriver:
Elina er snart 4 mdr men vejer allerede 9+ kg og kan næsten ikke være i babyautostolen. Har en römer. Vi havde så tænkt at købe en bagudvendt i næste klasse. Men der sidder man jo meget op, og det er ikke godt for hendes lille ryg. Nu her til vinter vil jeg slet ikke kunne få hende ned i stolen, hvis hun skal have jakke eller fleecedragt på. Vi har fået sådan en pose til at putte i autostolen så de ikke behøver have overtøj på, men den fylder også så hun kun lige kan være der. Selerne er trukket helt ud og vi kan kun lige lukke den. Så om 1 måned går den bare ikke mere.
Nogen der har nogen erfarringer med hvad man gør, eller nogen gode ideer.
Jeg synes heller ikke jeg kan finde bagudvendte autostole i klassen 9-18 kg i DK - synes kun jeg kan finde dem på svenske hjemmesider?????
Det skal lige siges at vi bor lidt ud på landet, så vi bruger bilen rigtig meget, og derfor er en god autostol også nødvendigt.
Jeg har en bag udvendt stol der hedder cargo mener jeg, den går fra 0-18 kg. Vi startet også i rømer men med en stor dreng gik der ikke længe inden han ikke kunne være i den mere derfor købte vi den anden.
Jeg har den til salg nu så hvis du vil se billeder så siger du bare til. Jeg har værret mega gald for den vi købte. Der er en base i bilen og så tager du bare stolen med ud så skal man ikke stå og bøvle med selen. Den kan indstilles på 3 måder i basen en hvor de ligger helt ned en i mellem og en hvor de sidder meget op så der er mange muligheder i den.
Knægten sad i den her til han var 19 måneder. Så der er mange muligheder i den.
Joan
Anmeld