ordet er frit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

ivfmarie

Ranarupta skriver:

Jeg synes simpelthen, at sådan en bruger skal lægges på is, til personen kan finde ud af at lave indlæg uden det formål at skabe dårlig stemning.

Det er da bare fedt at der for engangs skyld ikke udelukkende er rygklapper-indlæg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

nutte20

quar20 skriver:

du kan jo bare gå ud af debatten hvis du ikke kan tåle det der bliver skrevet. istedfor for dit negative f...................

Anmeld

18. september 2010

Shibby

Han har ret. Hvis folk ikke gider svare,-så lad være med at svar. Debatten dør ud uden svar

Anmeld

18. september 2010

nutte20

ivfmarie skriver:

Gi den gas!

Kast med mudder!

Der er crap i tv og jeg keder mig - det her er nem og fordøjelig underholdning  

Keep it up!

tak for støtten. synes alle skal have lov at skrive sin mening, det er der jo andre der godt må uden de bliver stoppet. griner

Anmeld

18. september 2010

myprincess

eller hop uden om det her er ikke noget der kan irretere mig ihvertfald og jeg er ellers meget homonella....

Anmeld

18. september 2010

Lotus86

ivfmarie skriver:

Det er da bare fedt at der for engangs skyld ikke udelukkende er rygklapper-indlæg?

Anmeld

18. september 2010

nutte20

JVIHJSH skriver:

hvis du nu bliver ved kan din IP blive udelukket fra siden. Hvis du mener du har nok til at gå til politiet. FINT gå til politiet. Men du skal vide der ikke er nogen lov om at dele informationer medmindre i har en kontrakt på at det ikke skal deles. Det ved du nok godt, og det er også derfor du kommer herind og beklager dig for at få noget "payback" ved at håbe du kan vende nogen brugere imod hende.

der er ingen der på nogen måde må ligge billeder eller andet på nettet, uden modpartens accept på dette. Og det står sku i den danske lovgivning

Anmeld

18. september 2010

Magsen

Ej bliver sku meget nysgerig.. Må man egentlig spørge, hvad er historien bag det her??

Anmeld

18. september 2010

twinboys

Maggieh skriver:

Ej bliver sku meget nysgerig.. Må man egentlig spørge, hvad er historien bag det her??

Synes ikke du skal røre mere rundt i det...

Anmeld

18. september 2010

Shibby

Maggieh skriver:

Heh..Jeg er også nysgerrig. Fatter bjælde af det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.