ordet er frit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Diana...

twinboys skriver:

Fordi jeg synes man er langt ude at svømme nu og skaber en dårlig stemning

Nå ja men det er jo ikke os læsere der er den dårlige stemning at han vælger at blive ved er jo hans problem. Hvis andre vil læse ja så læs da det kan jeg ikke se noget galt i ;) Kan godt forstå man er nys det er vi jo alle sammen for elles ville vi jo ikke skrive. 

Nå men slut her fra håber i får løst jeres problemer PRIVAT. 

Og håber alle i andre skønne mennesker får en fantastisk aften nu vil jeg se film med min dejlige mand.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

JVIHJSH

nutte20 skriver:

så trænger du godt nok til briller hvis du ikke kan se mit ansigt for vi kan se det lige så tydligt

Så siger vi det Held og lykke i retten

Anmeld

18. september 2010

twinboys

Diana... skriver:

Nå ja men det er jo ikke os læsere der er den dårlige stemning at han vælger at blive ved er jo hans problem. Hvis andre vil læse ja så læs da det kan jeg ikke se noget galt i Kan godt forstå man er nys det er vi jo alle sammen for elles ville vi jo ikke skrive. 

Nå men slut her fra håber i får løst jeres problemer PRIVAT. 

Og håber alle i andre skønne mennesker får en fantastisk aften nu vil jeg se film med min dejlige mand.

Kram

hejsa halli hallo jeg har ikke noget privat med denne mand og jeg synes bare den dårlige stemning skal stoppes

Anmeld

18. september 2010

nutte20

hvor mange af jer der læser det her ville kunne li at blive kaldt for sindsyge forældre på en åben debatforum?????

Anmeld

18. september 2010

Diana...

twinboys skriver:

hejsa halli hallo jeg har ikke noget privat med denne mand og jeg synes bare den dårlige stemning skal stoppes

Ha ha det var til ham og ikke til dig det øverste er til dig næste til ham og det sidste til alle ;) Jeg har fulgt med i alle 3 og ved godt du ikke har noget med ham og gøre griner ;) 

Knus

Anmeld

18. september 2010

Diana...

nutte20 skriver:

hvor mange af jer der læser det her ville kunne li at blive kaldt for sindsyge forældre på en åben debatforum?????

Jamen det er jo ikke jer det handler om men den artikkel. prøv at læse den igen. 

Men det måske jer den artikkel handler om? 

Anmeld

18. september 2010

twinboys

Diana... skriver:

Ha ha det var til ham og ikke til dig det øverste er til dig næste til ham og det sidste til alle Jeg har fulgt med i alle 3 og ved godt du ikke har noget med ham og gøre griner  

Knus

Griner hvor er du nuttet

Anmeld

18. september 2010

Shibby

Benny,-Hvis du kan finde billeder,eller indlæg hvor du er nævnt ved navn og med de udtalelser så gem dem. Tror ikke du kan bruge det til noget,-det ræs har jeg prøvet..

generalt vil jeg sige at jeg nu har læst de anbefalede to lukkede emner,-og jeg kan ikke se nogle steder hvor nutte20 går over stregen ?

Anmeld

18. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

og så lukker vi den her også! Det var da utroligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.