Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nutte20 skriver: nej det er desværre ikke
nej det er desværre ikke
Hvorfor er det du bliver ved???
Synes ikke dette her er god stemning...
Tag den et andet sted end at ødelægge det for alle os andre herinde...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nutte20 skriver: jamen hvad hjælper det når han ikke vil svare mig tilbage???
jamen hvad hjælper det når han ikke vil svare mig tilbage???
Så tag Zafir eller Rosa er de ikke på pt... Jeg kigger lige
nutte20 skriver: der står herinde at ordet er frit det kan jeg ikke helt se hvor det er henne er der nogen som kan svare mig på dette????
der står herinde at ordet er frit det kan jeg ikke helt se hvor det er henne er der nogen som kan svare mig på dette????
Hvorfor skal det gå ud over os, at I har problemer? Det har absolut intet med os at gøre.
/Karina
Zafir er på så brug hende... Majbritt
i kan jo bare lade være med at gå ind og besvare min debat hvis i er trætte af at høre på det jeg skriver.
Ja UNDSKYLD mig men hold kæft hvor burde i begge skamme jer..
Uanset ret eller uret så har i fandme en søn.. Derudover er i begge tarvelige at sætte alle os andre i en så dårlig stemning en lørdag aften..!!
FØJ
nutte20 skriver: i kan jo bare lade være med at gå ind og besvare min debat hvis i er trætte af at høre på det jeg skriver.
Så hop af denne side...
quar20 skriver: Ja UNDSKYLD mig men hold kæft hvor burde i begge skamme jer.. Uanset ret eller uret så har i fandme en søn.. Derudover er i begge tarvelige at sætte alle os andre i en så dårlig stemning en lørdag aften..!! FØJ
hvem siger at jeg er far til ham???? men hvorfor er der ikke nogen som siger noget til hende når hun sidder og rækker folk ned???
Altså Henrik. Han siger at han bruger en venindes bruger, men de eneste indlæg der er blevet lavet med den bruger, er af den slags han laver nu. Hvorfor bliver han ikke slettet? det eneste han vil er jo bare at chikanere Fisen i et åbent forum.
Hvad er det præcis du ønsker at opnå med det her nu??? Du har jo fortalt din mening om tingene, så lad det da ligge nu. Tag den privat nu, for det der er da så umodent
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128