ordet er frit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

quar20

nutte20 skriver:

hvem siger at jeg er far til ham???? men hvorfor er der ikke nogen som siger noget til hende når hun sidder og rækker folk ned???

Jeg udtrykker MIN mening om hvor barnlige I BEGGE ER ved at indvoldverer os i noget så privat...!!

Havde du nu læst ordentligt første gang så skrev jeg I BURDE SKAMME JER...!!

Hvilket er en hentydning til jer begge...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

twinboys

wamse skriver:

Hvad er det præcis du ønsker at opnå med det her nu??? Du har jo fortalt din mening om tingene, så lad det da ligge nu. Tag den privat nu, for det der er da så umodent

Anmeld

18. september 2010

nutte20

JVIHJSH skriver:

Altså Henrik. Han siger at han bruger en venindes bruger, men de eneste indlæg der er blevet lavet med den bruger, er af den slags han laver nu. Hvorfor bliver han ikke slettet? det eneste han vil er jo bare at chikanere Fisen i et åbent forum. 

og hun har sat generet mig og min familie  og det er sku ikke ok. men slet mig bare kan oprette en ny det kan ingen forbyde mig. og nej det er min kærestes profil

Anmeld

18. september 2010

Ranarupta

Jeg synes simpelthen, at sådan en bruger skal lægges på is, til personen kan finde ud af at lave indlæg uden det formål at skabe dårlig stemning.

Anmeld

18. september 2010

quar20

nutte20 skriver:

og hun har sat generet mig og min familie  og det er sku ikke ok. men slet mig bare kan oprette en ny det kan ingen forbyde mig. og nej det er min kærestes profil

Med den indstilling burde du fandme skamme dig yderligere...!!

Anmeld

18. september 2010

nutte20

twinboys skriver:

jeg svare bare tilbage på det folk skriver så jeg bliver ikke ved men jer

Anmeld

18. september 2010

ivfmarie

Gi den gas!

Kast med mudder!

Der er crap i tv og jeg keder mig - det her er nem og fordøjelig underholdning  

Keep it up!

Anmeld

18. september 2010

quar20

Ranarupta skriver:

Jeg synes simpelthen, at sådan en bruger skal lægges på is, til personen kan finde ud af at lave indlæg uden det formål at skabe dårlig stemning.

Anmeld

18. september 2010

twinboys

nutte20 skriver:

jeg svare bare tilbage på det folk skriver så jeg bliver ikke ved men jer

Så lad være med at svare tilbage og så hop af baby for at forblive væk og så tage den med hende selv eller et andet sted end lige her på baby...

Majbritt

Anmeld

18. september 2010

JVIHJSH

nutte20 skriver:

hvis du nu bliver ved kan din IP blive udelukket fra siden. Hvis du mener du har nok til at gå til politiet. FINT gå til politiet. Men du skal vide der ikke er nogen lov om at dele informationer medmindre i har en kontrakt på at det ikke skal deles. Det ved du nok godt, og det er også derfor du kommer herind og beklager dig for at få noget "payback" ved at håbe du kan vende nogen brugere imod hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.