Når man nu har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Millesmammi

Sommerfuglelarven skriver:

Det var der i 2006, for 3 fra min mødregruppe var deroppe, og de fik passet babyerne om natten.

ja der er sikkert også blevet lavet om på en masse siden ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Sommerfuglelarven

Millesmammi skriver:

jeg kom ikke på barselshotel ..

Du var på en af barselsgangene ik? For du var der da i et døgns tid?

Anmeld

20. september 2010

Millesmammi

Du var på en af barselsgangene ik? For du var der da i et døgns tid?

mille kom på børneafdelingen i et par timer, der,  røg jeg på barselsgangen, i et halvt døgn. & så tog jeg hjem

Anmeld

20. september 2010

Sommerfuglelarven

Millesmammi skriver:

mille kom på børneafdelingen i et par timer, der,  røg jeg på barselsgangen, i et halvt døgn. & så tog jeg hjem

Det er rigtigt, det var sådan det var... Kan sgu heller ikke huske det hele, hehe - men husker det godt nu du siger det

Men kan huske at du fødte på sammen fødestue som jeg, og det gjorde Inge også, så bliver man altså super sentimental når man ser det

Anmeld

20. september 2010

Millesmammi

Det er rigtigt, det var sådan det var... Kan sgu heller ikke huske det hele, hehe - men husker det godt nu du siger det

Men kan huske at du fødte på sammen fødestue som jeg, og det gjorde Inge også, så bliver man altså super sentimental når man ser det

sjovt nok

det vidste jeg ikke :-)

Anmeld

21. september 2010

Kamilla-m

jeg fødte også Lucas på samme stue som Inge (:.

- og Annabel og Lucas var præcis lige store, 3440g begge to (:. Annabel var dog bare 53cm og Lucas var 52 :bb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.