Ej men altså! Hvor svært skal det være (G-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det frister at teste igen... men jeg tror jeg venter. Testede pga. en fest jeg skal til.. hmmmm

Ja det læste jeg.. så test imorgen hvis du kan vente og hold dig fra de hårde drikke idag. Det kunne da været meget sjovt hvis vi begge var det nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

LISBETH:-)

Miia90 skriver:

kommer til og tænke på. når ens æg er ved og være store nok, skal man jo tage den der spøjte ved 22tiden og så ca 36 timer efter skal man sæden op, hva hvis det ender med man lander ind midt i weekenden  kan man så vente med og tage den sprøjte som løssner æget ?

mega forvirret når det nu er første gang

Så får du en anden slags sprøjte som hæmmer ægløsningen - den har jeg fået 2 gange. altså sådan så du får ægløsning senere. Nogen steder møder de ind i weekenden og insiminere det har jeg også prøvet.

Hilsen Lisbeth med 11 IUI-H forsøg i rygsækken (og 2 dejlige piger)

Anmeld

18. september 2010

Miia90 skriver:

Jeg er ikk i behandling på sygehuset, men hos min gyn, hun kan klare det hele der, men hun har jo lukket i weekenderne

Nu så jeg lige at du bor på sydsjælland. Hvor er du i behandling henne. Jeg har selv været i behandling hos gyn. i Nykøbing F. og hun er bare verdens sødeste dame, der møder ind i weekenderne for at insiminere, hvis altså hun ikke har nogen planer

Held og lykke

Anmeld

18. september 2010

Miia90

tak lisbeth. håber bare det lykkes i første hug eller 3. ellers skal jeg videre til ivf. og det bliver jo i det nye år, hvor det kommer til og koste kassen

hva fejler du siden du kom i behandling ?

Anmeld

18. september 2010

Miia90

jeg går hos en dame i næstved 5min på cykel

Anmeld

18. september 2010

Miia90 skriver:

tak lisbeth. håber bare det lykkes i første hug eller 3. ellers skal jeg videre til ivf. og det bliver jo i det nye år, hvor det kommer til og koste kassen

hva fejler du siden du kom i behandling ?

Ingenting - vi er uforklarlige barnløse, eller var, har 2 dejlige piger nu. Amalie på 3 år og Elina på 3 mdr. Du kan se min historie på min profil

De mener så nu at mine æg ikke modnes rigtigt, altså jeg har fine størrelser æg men der går noget galt i selve modningen. Jeg var instillet til udredning på rigshospitalet pga. gentagende aborter, men kunne ikke overskue det. Så vi valgte at tage et mere forsøg, og hvis jeg igen abroterede ville vi takke ja. Men så blev jeg gravid med Elina og gennemførte graviditeten. Og nu er det slut - ALDRIG mere homoner og hele behandlings showet. Så jeg finder aldrig ud af hvad der egentlig er galt........

Jeg håber da det lykkedes for jer hurtigt

Anmeld

18. september 2010

Miia90 skriver:

jeg går hos en dame i næstved 5min på cykel

er det pergotime piller du skal tage?

Anmeld

18. september 2010

Miia90

ja det er det. 1 piller i 5 dage. fortæl fortæl,  hva fik du ?  smiler

Anmeld

18. september 2010

Miia90 skriver:

Uha tror jeg har fået pergotime piller 5 gange (altså ved 5 forsøg) og puregon (det man stikker sig med) 6 gange. Pergotime ER homoner og jeg fik rigtig rigtig mange bivirkninger ved dem. Jeg havde meget mindre bivirkninger ved puregon men der skal man jo så stikke sig så pest eller kolera (staves?) Du kan skrive til mig privat så fortæller jeg gerne, og så kan Alexis have sin tråd i fred

Anmeld

18. september 2010

Sunflower

Miia90 skriver:

Da jeg fik Pergotime fik jeg 2 piller i 5 dage. Hver gang resulterede det i 2 rigtig store flotte æg

Så kunne man ikke få pergotime mere Så jeg røg på sprøjten (menopur) i stedet. Det resulterede i et eneste, knap så stort æg... selvfølgelig da vi skulle insemineres. Men der skal jo kun et æg til, og vi håber at lige netop dette var det HELT rigtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.