Ej men altså! Hvor svært skal det være (G-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Miia90 skriver:

svigermor for sq lov til og stikke mig griner.

vi har ikk fået nogen diagnose  for vi er jo helt raske. hun vil først kalde os ufriligbarnløse hvis vi ikk bliver gravide på 3forsøg, for så går vi videre til ivf.

hva med dig har du fået en diagnose?

Det er præcis det samme her. Eller, vi er jo barnløse ifølge lægen, men de kan ikke svare på hvad der er galt.

Jeg danner fine store æg, har perfekte hormontal og en stabil cyklus. Mandens sæd er i topform.. Ja jeg ved snart ikke.

Synes du ikke bare det er møg frustrerende ikke at vide hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Miia90

Jo MEGET. synes det er så mærkeligt, man ikk bliver gravid, når man faktisk ikk fejler noget, men selvfølgelig er det dejligt man ikk fejler noget men alligevel vil man gerne fejler noget, så man kunne finde en årsag til problemmer, hvis du forstår ?

kæresten sæd er bedre en gemmenittet

Anmeld

18. september 2010

Con

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har prøvet at tage billeder, men stregen er meget utydelig på billederne. Kan se den i strakt arm når jeg sidder med den.

Men jeg prøver alligevel at poste dem. Selv om jeg ikke rigtig synes de er fyldstgørende.

TILLYKKE, du er gravid !

Ved ikke, om jeg fuldstændig tror på det (det har dog passet de gange, jeg har set det gjort) - men ifølge en teori, så kan man vende farverne på billedet, hvis der er farve i stregen, så bliver den lys, hvis det er en skyggestreg, så forbliver den mørk i området med stregen:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. september 2010

Miia90 skriver:

Jo MEGET. synes det er så mærkeligt, man ikk bliver gravid, når man faktisk ikk fejler noget, men selvfølgelig er det dejligt man ikk fejler noget men alligevel vil man gerne fejler noget, så man kunne finde en årsag til problemmer, hvis du forstår ?

kæresten sæd er bedre en gemmenittet

Jeg er HELT med. Rart nogen forstår. Er da glad for ik at have PCO osv. Men ville da SÅ gerne have en grund!

Anmeld

18. september 2010

TILLYKKE, du er gravid !

Ved ikke, om jeg fuldstændig tror på det (det har dog passet de gange, jeg har set det gjort) - men ifølge en teori, så kan man vende farverne på billedet, hvis der er farve i stregen, så bliver den lys, hvis det er en skyggestreg, så forbliver den mørk i området med stregen:

Ih nu må vi se. Tør ik rigtig tro på det. Den kom jo for sent den skide steg.

Hvad er det for en teori? Har aldrig set den i brug før.

Altså, hvorfor skulle den blive hvid og hvis ikke så forsvinde?

Anmeld

18. september 2010

Miia90

kommer til og tænke på. når ens æg er ved og være store nok, skal man jo tage den der spøjte ved 22tiden og så ca 36 timer efter skal man sæden op, hva hvis det ender med man lander ind midt i weekenden  kan man så vente med og tage den sprøjte som løssner æget ?

mega forvirret når det nu er første gang

Anmeld

18. september 2010

Wish upon a star

Jeg skal tage min ægløsningssprøjte kl 20, og så  skal jeg ind og insemineres 2 dage efter, og hvis det falder en weekend så bliver man det alligevel. Man kan ikke vente med at tage sprøjten, for så har de jo ikke længere kontrol med ægløsningen.

Anmeld

18. september 2010

Con

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih nu må vi se. Tør ik rigtig tro på det. Den kom jo for sent den skide steg.

Hvad er det for en teori? Har aldrig set den i brug før.

Altså, hvorfor skulle den blive hvid og hvis ikke så forsvinde?

Det er på en anden baby-side, de bruger den mere og mere, og jeg har også set den brugt på "rigtige" skyggestreger, og der forbliver feltet mørkt, - altså hvis der er farve i (= gravid), så kan man se en lys streg (som jeg synes at kunne ane på kontrastbilledet), og hvis det blot er en skyggestreg, så er feltet kun én farve. Vi krydser fingre for, at teorien også holder i dit tilfælde!! (og jeg er stadig skeptisk, synes blot, at det var værd at prøve, da jeg ikke syntes, at den var helt legal som skyggestreg).

Anmeld

18. september 2010

Miia90

Jeg er ikk i behandling på sygehuset, men hos min gyn, hun kan klare det hele der, men hun har jo lukket i weekenderne

Anmeld

18. september 2010

Con skriver:

Det er på en anden baby-side, de bruger den mere og mere, og jeg har også set den brugt på "rigtige" skyggestreger, og der forbliver feltet mørkt, - altså hvis der er farve i (= gravid), så kan man se en lys streg (som jeg synes at kunne ane på kontrastbilledet), og hvis det blot er en skyggestreg, så er feltet kun én farve. Vi krydser fingre for, at teorien også holder i dit tilfælde!! (og jeg er stadig skeptisk, synes blot, at det var værd at prøve, da jeg ikke syntes, at den var helt legal som skyggestreg).

Ej hvor interessant. Forholder mig også skeptisk. Men håber da teorien holder. Synes også den kontrast streg er ok tydelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.