Ej men altså! Hvor svært skal det være (G-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Miia90

bomst84. jeg for 1 pille, men det er jo også første forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Ja det læste jeg.. så test imorgen hvis du kan vente og hold dig fra de hårde drikke idag. Det kunne da været meget sjovt hvis vi begge var det nu

Jeg følte jeg blev nødt til at teste igen, og det ser ud som om den er negativ. Kan se en skyggestreg, men ikke noget pink Nu er det godt nok også aften, men alligevel...

Vil gå ud fra at jeg ikke er gravid, og så holde mig fra alkohol for en sikkerheds skyld.

Øv spildt af tests.... men ville have en afklaring...

Anmeld

18. september 2010

Dansker I Holland

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg følte jeg blev nødt til at teste igen, og det ser ud som om den er negativ. Kan se en skyggestreg, men ikke noget pink Nu er det godt nok også aften, men alligevel...

Vil gå ud fra at jeg ikke er gravid, og så holde mig fra alkohol for en sikkerheds skyld.

Hey søde Jeg håber snart det er din tur Du fortjener det rigtig meget Smiler...Mange krydsede fingre herfra

Knus Sussie 31+5

Anmeld

18. september 2010

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg håber virkelig den test er total lyserød imorgen. Det ville være så stort!! Så jeg alt hvad jeg kan smukke, håber du får en god fest.

Anmeld

18. september 2010

AnneBJ

Jeg kan godt se stregen på både billede 1, 2 og 3, og på det med omvendte farver

Jeg håber streg 2 er super lyserød med det samme imorgen tidlig, og at du har en god fest i aften

Anmeld

19. september 2010

Miia90

hvordan gik din aften igår smukke ?

og hva siger testen idag ?

Anmeld

19. september 2010

Shibby

19. september 2010

Chalala85 skriver:

Jeg håber virkelig den test er total lyserød imorgen. Det ville være så stort!! Så jeg alt hvad jeg kan smukke, håber du får en god fest.

Tak, jeg har valgt ikke at teste i dag....

Anmeld

19. september 2010

AnneBJ skriver:

Jeg kan godt se stregen på både billede 1, 2 og 3, og på det med omvendte farver

Jeg håber streg 2 er super lyserød med det samme imorgen tidlig, og at du har en god fest i aften

Kender du til det med de omvendte farver??? Jeg forstår ikke helt hvad det skulle ændre på om det er en skyggestreg eller pink streg... Hm...

Jeg har ikke testet i dag. Tog en ekstra test igår aftes og den var negativ, så...

Anmeld

19. september 2010

Miia90 skriver:

hvordan gik din aften igår smukke ?

og hva siger testen idag ?

Den gik fint. Et enkelt glas Asti og ellers sodavand.

Har vredet om på mit knæ, så kunne ik tage med videre, så tog hjem of slap for at skulle forklare mig...

Dog ved de fleste godt, at jeg ikke rigtig drikker. Det siger mig ingenting... eller meget lidt ihvertfald.

Har ikke teste i dag, for tog en test i går inden festen, og den var negativ, så venter og ser om mens kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.