Ej men altså! Hvor svært skal det være (G-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Bomst84 skriver:

Åhh nej. det er jeg bare så ked af at læse Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig. Jeg håber I kommer igennem dagen på bedste vis og får gjort det I har behov for. ØV ØV!

fra Bomst som synes at denne uge er startet rigtig dårligt.

Tak søde

Ja jeg ved sgu ikke lige hvordan i dag bliver. Manden skal på arbejde efter en weekend væk hjemmefra.

Og jeg er bare opgivende lige nu. ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Bomst84 skriver:

Åhh nej. det er jeg bare så ked af at læse Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig. Jeg håber I kommer igennem dagen på bedste vis og får gjort det I har behov for. ØV ØV!

fra Bomst som synes at denne uge er startet rigtig dårligt.

Så kan jeg da bruge tiden på, at komme i bedre form, tabe mig og få en flot figur inden jeg ødelægger den med en graviditet i fremtiden. Hehe

Anmeld

20. september 2010

Sakris

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak søde

Ja jeg ved sgu ikke lige hvordan i dag bliver. Manden skal på arbejde efter en weekend væk hjemmefra.

Og jeg er bare opgivende lige nu. ØV

Øv altså Fuldt forståeligt du har en øvdag idag!

Irriterende der skal gå så lang tid. Men jeg tror på det nok skal lykkes jer på et tidspunkt!

Anmeld

20. september 2010

Miia90

sikken en øv dag søde.

Anmeld

20. september 2010

AnneBJ

Øv bøv!! Det er jeg ked af at læse, det må sgu! da snart være Jeres tur!

Anmeld

20. september 2010

bagger26

Øv det er en trist besked.. Håber virkelig snart det lykkes for jer, ingen fortjener at skulle kæmpe sådan for det...

Anmeld

20. september 2010

Chalala85

I dag, men mens er kommet. Ja vi var i IUI for anden gang...

Øv søde. Det er jeg super ked af at høre Min mens kom også imorgen... øvøv altså. Jeg krudser for næste månede.

Anmeld

20. september 2010

Dansker I Holland

Ingen baby i denne omgang. Mens er kommet...

Hey søde du får lige et KÆMPE kram herfra. Jeg håber og krydser snart for at det lykkes for jer

Anmeld

20. september 2010

Kb

Ingen baby i denne omgang. Mens er kommet...

Jeg spørger kun fordi jeg kender flere eksempler på pigeer, som har været gravide på trods af blødning omkring menses tid. Er du nu helt sikker på du ikke er gravid?

Syntes bare din skyggestreg er meget kraftig af en skyggestreg at være. Men selvfølgelig, hvis du bare møg bløder, så er det jo nok ikke en graviditet Ja det var lige en tanke herfra....

Anmeld

20. september 2010

Kb skriver:

Jeg spørger kun fordi jeg kender flere eksempler på pigeer, som har været gravide på trods af blødning omkring menses tid. Er du nu helt sikker på du ikke er gravid?

Syntes bare din skyggestreg er meget kraftig af en skyggestreg at være. Men selvfølgelig, hvis du bare møg bløder, så er det jo nok ikke en graviditet Ja det var lige en tanke herfra....

Ja jeg har desværre en helt almindelig mens. blødning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.