Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miamaja skriver: Jamen altsaa, jeg kan slet ikke lade vaere med at rede og frisere ham! Der er jo en masse pels at lave de mest maerkelige frisure med og jeg synes det er saa sjovt. Gemalen siger tit 'neej, du kan da ikke lade ham gaa rundt med haarelastik. han ser jo helt flov ud, stakkelse dreng' haha...De kalder ham for 'the supermodel' i hunde parken Jo tak. guldklumpen er nu 3 aar og er en rigtig charmetrold i legestuen med sine smilehuller.
Jamen altsaa, jeg kan slet ikke lade vaere med at rede og frisere ham! Der er jo en masse pels at lave de mest maerkelige frisure med og jeg synes det er saa sjovt. Gemalen siger tit 'neej, du kan da ikke lade ham gaa rundt med haarelastik. han ser jo helt flov ud, stakkelse dreng' haha...De kalder ham for 'the supermodel' i hunde parken
Jo tak. guldklumpen er nu 3 aar og er en rigtig charmetrold i legestuen med sine smilehuller.
For pokker,jeg er VILD med The SupermodelHvor er han bare dejlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miamaja skriver: Tak. Ja, det er en super laekker park saa vi kommer der ofte. Tio ser saadan ud resten af dagen og sommetider til hen af aftenen
Tak. Ja, det er en super laekker park saa vi kommer der ofte.
Tio ser saadan ud resten af dagen og sommetider til hen af aftenen
Hahaha, han er godt nok skøn
Jeg afleverede Jesse i bh kl 9, gik i seng og sov 2 timer, gjorde lidt rent i huset, handlede, lavede aftensmad til drenge så det bare skulle varmes. Kl 14.15 cyklede jeg på arbejde og er lige kommet hjem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128