Hvad har i lavet denne fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
32 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Miamaja

Hvad har I lavet denne fredag derude i de danske hjem?

Vi startede ud tidligt med en morgen tur til vores dejlige hundepark, som ligger 5 min korsel fra hvor vi bor. Tio, vores skonne vovse paa 10 maaneder ELSKER denne park for saa kan han lege og lobe med alle sine venner. Det er lidt sjovt for han har allerede nogle bestemte venner i parken han modes med nu. Guldklumpen delte ud af sine medbragte kiks Jeg fik taget lidt billeder derfra, og saa skulle guldklumpen i legestue bagefter. en afslappende dag og ja, man kan fornemme efteraaret er kommet helt til Californien

Rigtig god fredag til jer alle sammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

dorthemus

Runa og jeg har mødt vores nye mødregruppe, som består af singlemødre med bebser...det var hyggeligt Tja bum bum ellers har vi bare været hjemme og hygge

Anmeld

17. september 2010

LotteN

jeg havde fri idag, så lærke og jeg tog en tur i svømmehallen i formiddags, kanon hyggeligt og dejlig lille vandhund jeg har fået mig

og så har vi bare hygget herhjemme og en lille køretur rundt i det dårlige vejr !

Anmeld

17. september 2010

baby2010

Tog i Ikea med Frebben (Alfred). Han opdagede imidlertid intet, fordi han bare sov... Far kom tidligt hjem, så det var dejligt 

Og nu er det weekend! SKØNNO!

Julie

Anmeld

17. september 2010

DK

Jeg lærte om arbejdstagerbegrebet i EU-retlig forstand contra lønmodtagerbegrebet i dansk ret om formiddagen. Så var jeg forbi Handelshøjskolens boghandel hvor jeg ikke har været før og bestille en bog af John Rawls "The law of the peoples" jeg skal bruge til international jurisprudence. Så kørte jeg hjem og fandt mit nye puslehyndebetræk jeg har bestilt på supercarla.dk i postkassen. Det passede så IKKE på den puslehynde jeg havde købt i Baby Sam i går, da målene på puslehynden slet ikke stemmede overens med de mål der stod udenpå den! Så var jeg på baby.dk lidt indtil kæresten kom hjem. Vi kørte så i Baby Sam og byttede puslehynden til en der rent faktisk havde de mål der skulle til. Bagefter kørte vi på Bones og fik bøffer! Nu sidder vi og stener til vild med dans og hver vores computer. Mikkel kigger på familiebiler og jeg på jer her på baby! Hyggeligt! 

Anmeld

17. september 2010

Miamaja

baby2010 skriver:

Tog i Ikea med Frebben (Alfred). Han opdagede imidlertid intet, fordi han bare sov... Far kom tidligt hjem, så det var dejligt 

Og nu er det weekend! SKØNNO!

Julie

JAA! Weekend tid er bare skont

Anmeld

17. september 2010

DK

Miamaja skriver:

Hvad har I lavet denne fredag derude i de danske hjem?

Vi startede ud tidligt med en morgen tur til vores dejlige hundepark, som ligger 5 min korsel fra hvor vi bor. Tio, vores skonne vovse paa 10 maaneder ELSKER denne park for saa kan han lege og lobe med alle sine venner. Det er lidt sjovt for han har allerede nogle bestemte venner i parken han modes med nu. Guldklumpen delte ud af sine medbragte kiks Jeg fik taget lidt billeder derfra, og saa skulle guldklumpen i legestue bagefter. en afslappende dag og ja, man kan fornemme efteraaret er kommet helt til Californien

Rigtig god fredag til jer alle sammen

Tio er bare vokset og blevet så FLOT! Det ligner også du er dygtig og flittig til at vaske og rede dens pels!!

Og nuuuj hvor er Guldklumpen da også bare lææækker, men det er der jo ikke noget nyt i   Hvor gammel er han efterhånden? Skal i ikke snart have en lillebror eller lillesøster til ham?

Anmeld

17. september 2010

Jibbe

Jeg har været i Aalborg og besøge min lillesøster og nede at gå en tur i byen da det endelig blev tørvejr. Alt imens manden malede lister og dørkarme herhjemme

Anmeld

17. september 2010

Miamaja

DK skriver:

Tio er bare vokset og blevet så FLOT! Det ligner også du er dygtig og flittig til at vaske og rede dens pels!!

Og nuuuj hvor er Guldklumpen da også bare lææækker, men det er der jo ikke noget nyt i   Hvor gammel er han efterhånden? Skal i ikke snart have en lillebror eller lillesøster til ham?

Jamen altsaa, jeg kan slet ikke lade vaere med at rede og frisere ham! Der er jo en masse pels at lave de mest maerkelige frisure med og jeg synes det er saa sjovt. Gemalen siger tit  'neej, du kan da ikke lade ham gaa rundt med haarelastik. han ser jo helt flov ud, stakkelse dreng' haha...De kalder ham for 'the supermodel' i hunde parken

Jo tak.  guldklumpen er nu 3 aar og er en rigtig charmetrold i legestuen med sine smilehuller.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2010

Miamaja

Jibbe skriver:

Jeg har været i Aalborg og besøge min lillesøster og nede at gå en tur i byen da det endelig blev tørvejr. Alt imens manden malede lister og dørkarme herhjemme

Ahhh den tid med nyfodt.. Der gaar man rundt i en taage af lykkerus og traethed husker jeg tydeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.