Hvad har i lavet denne fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

mth1987

Jeg har været til eksamen fra 10-16 kom hjem og så skulle kæresten til sommerfest med firmaet. Lige nu ser jeg vild med dans på sofaen med dejlige uldstrømper og venter på der kommer live fra Bremen. Og ellers ska jeg lave flaske til lille putten og holde mig vågen til kæresten engang skal hentes i nat. Hmmm lidt noget rod at sku hive lille pigen op og ud og køre men sådan er det jo...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Sasja77

Vi stod først op kl 9, lillepus synes åbenbart at mor og far skulle sove længe idag.....dejligt Far holder fri da vi har hans forældre på besøg så vi har hygget helt vildt med en lille shoppetur rundt i Malmøs gader og så har vi købt ind til fødselsdagsfest i morgen. 

Dejlig dag 

Anmeld

17. september 2010

MetteT

Jeg afleverede Kathrine i dagpleje klokken 8 og tog på arbejde.. Lidt over 9 ringede min mand og sagde at Kathrine var blevet syg, så jeg måtte hente hende og så være hjemme med hende indtil Steffen fik fri 13.30 og derefter på arbejde igen til 17.30.. Så fik vi lavet lidt aftensmad og så lidt Disney sjov og kl 19.30 kom Kathrine i seng og Steffen og jeg har hygget med guf og talet på sofaen lige siden...

Skod dag egentlig.. Men heldigvis var hun nem at putte og vi har haft en hyggelig aften..

Knus Mette

Anmeld

17. september 2010

Malthes mor

Har haft mine to dejlige drenge med en tur i byen, hvor de begge fik flyverdragter  

Anmeld

17. september 2010

grinbidderen

jeg beholdte min søn hjemme fra vuggestuen og så mødtes vi med min veninde og hendes 2 børn og tog til slagelse i legestue og hyggede og spiste frokost der også tog valde og jeg hjem bagefter og så har vi bare hyggeede med farmand og jeg lavet mad og valde blev puttet kl.19 og jeg cyklede til min første omgang zumba som vejet en time så nu ligger jeg i sengen med min com og er på baby og slapper helt AF...

Anmeld

17. september 2010

Sommerfuglelarven

Jeg fik lov til at sove længe idag, manden afleverede datteren i børnehave og så tog han på arbejde.

Da jeg stod op ved 10 tiden gik jeg igang med at sætte en masse ting til salg, og shoppe lidt på nettet

Og da de kom hjem i eftermiddags tog vi en tur i City Syd, hvor vi fik købt lidt forskelligt. Da vi så kom hjem fik vi hurtigt bakset noget aftensmad sammen, og så blev det tv-dinner da Disney Sjov startede som vi skulle spise. Og resten af aftenen har den stået på hygge, og det gør den stadig

Anmeld

17. september 2010

Mira0911

Ligger med den lækreste lungebetændelse.. Har det helt af h til... Øv øv...

Anmeld

17. september 2010

TbCp

Jeg har holdt fri idag. Var syg igår og tog en dag mere under dynen for at blive helt rask.
Over middag kørte vi dog ud og så på en gård.... virkelig lækkert sted! Vi drømmer sådan en en gård (minus dyr) lidt udenfor byen.

Her til aften har vi rykket om i soveværelset.

Imorgen skal jeg mødes med 2 fra min mødrgruppe, det er over 1 år siden vi sidst så hinanden så det bliver rigtig hyggeligt... glæder mig til at se dem igen og til at se de to andre unger

Anmeld

17. september 2010

anjada

Jeg har været på arbejde fra kl 8 til 16, derefter videre til friskolen hvor min søn går, for at hjælpe med at gøre klar til loppemarked i morgen. Så hjem og lave aftensmad og spise inden turen gik til familiesvømning fra 19 til 20, dejligt..... Så hjem igen, og har lavet 3 kg kartoffelsalat til i morgen, og nu skal der bare slappes af for alvor  Go' weekend.....

Anmeld

17. september 2010

Lone Jakobsen

jeg har været hjemme med min yngste søn. så mens han havde travlt med at fylde bleerne, fik jeg blanceret og frosset hvidkål og blomkål, så nu har vi til hele vinteren

derudover har jeg handlet lidt, luftet hund og hygget med de børn der ikke er på weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.