Hvad har i lavet denne fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

BabyNilas

Min mand synes jeg trængte til lidt forkælelse så jeg fik en times graviditets massage, og så tog jeg hjem og lavede en lækker middag til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Jibbe

Miamaja skriver:

Ahhh den tid med nyfodt.. Der gaar man rundt i en taage af lykkerus og traethed husker jeg tydeligt

Ja man når intet fornuftigt... og turen hjem fra aalborg var knap så sjov... 5 pauser på 60 km da Frej bare var sååå utilfreds og skulle spise 1 gang og skiftes 2 gange... argh

Anmeld

17. september 2010

Bom

Jeg har så men været i sy hjørnet idag, og så var der også lige tid til et besøg hos nogle venner til kaffen...

Men det her er hvad jeg har fået syet i dag..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2010

Miamaja

Mini-Terp skriver:

Jeg har så men været i sy hjørnet idag, og så var der også lige tid til et besøg hos nogle venner til kaffen...

Men det her er hvad jeg har fået syet i dag..

Ej, hvor ER det flot!!! Se det er saadan noget jeg ville onske jeg havde talent for at lave! Det kan du nemt faa en forretning ud af, for det forste koster det en formue at kobe de der stof saeder, hvis man overhovedet kan finde dem i det rette stof, og saa er det altsaa handy at have 2 af dem for de skal jo hele tiden vaskes.

De ser bare prof ud! Dygtig mor

Anmeld

17. september 2010

Miamaja

BabyNilas skriver:

Min mand synes jeg trængte til lidt forkælelse så jeg fik en times graviditets massage, og så tog jeg hjem og lavede en lækker middag til ham

Mmmmm... massage og saa af manden. Se det, er bare en god ende paa dagen

Anmeld

17. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ihhh jeg elsker altså Californien. Sikken skøøønt der er i den park!

Jeg tog en dag hjemme. Har ordnet gave til en veninde som skal fejres i morgen, og så har jeg haft en anden veninde til middag.

For lidt siden gik jeg aftentur med vaps. Første gang i år med vinterjakke- ØV!

Anmeld

17. september 2010

Bom

Miamaja skriver:

Ej, hvor ER det flot!!! Se det er saadan noget jeg ville onske jeg havde talent for at lave! Det kan du nemt faa en forretning ud af, for det forste koster det en formue at kobe de der stof saeder, hvis man overhovedet kan finde dem i det rette stof, og saa er det altsaa handy at have 2 af dem for de skal jo hele tiden vaskes.

De ser bare prof ud! Dygtig mor

Tusind tak..  Jeg er dog stadig ikke helt tilfreds endnu, men det er lidt svært når man ingen mønster har og gå efter, men det skal nu nok blive godt på et tidspunkt, øvelse gør jo mester..

Grunden til at jeg egentlig fik ideen, var fordi jeg ikke kunne li nogle af dem man kan købe fra tripp trapp, så tænkte at det måtte kunne gøre selv, men havde nu ikke troet at jeg ville blive så bidt af det..
Tror også min kæreste er lidt træt af at vores stue er forvandlet til en stor sy stue.. Tihi..

Anmeld

17. september 2010

Miamaja

mth1987 skriver:

Jeg har været til eksamen fra 10-16 kom hjem og så skulle kæresten til sommerfest med firmaet. Lige nu ser jeg vild med dans på sofaen med dejlige uldstrømper og venter på der kommer live fra Bremen. Og ellers ska jeg lave flaske til lille putten og holde mig vågen til kæresten engang skal hentes i nat. Hmmm lidt noget rod at sku hive lille pigen op og ud og køre men sådan er det jo...

Uldstromper ligefrem.. jamen er det allerede saa koldt i lille danmark?

Anmeld

17. september 2010

mth1987

Miamaja skriver:

Uldstromper ligefrem.. jamen er det allerede saa koldt i lille danmark?

Uha ja det syntes jeg. Har let ved blærebetændelse så ska holde fusserne varme men det har været lidt koldt her på det sidste syntes jeg

Anmeld

17. september 2010

Miamaja

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihhh jeg elsker altså Californien. Sikken skøøønt der er i den park!

Jeg tog en dag hjemme. Har ordnet gave til en veninde som skal fejres i morgen, og så har jeg haft en anden veninde til middag.

For lidt siden gik jeg aftentur med vaps. Første gang i år med vinterjakke- ØV!

Tak. Ja, det er en super laekker park saa vi kommer der ofte.

Tio ser saadan ud resten af dagen og sommetider til hen af aftenen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.