Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha, måtte lige synke en gang ekstra..
Sender alle mine tanker til brugeren herinde..
Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige, end at jeg tænker på jer i sådan en svær stund..
Stort, nej KÆMPE herfra Kolding..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kære dig.
Jeg prøvede det for 1 år og 2 mdr siden , vil du snakke er jeg her
Trolde_mor skriver: Syntes lige jeg ville vise denne, tænkte straks på brugeren du kender Caroline, da jeg så denne: God saw you getting tired and a cure was not to be, so he puts his arms around you and whispers comes to me. With tearful eyes I watched you, and saw you pass away. Although I loved you dearly, I couldn't make you stay. A golden heart stopped beating, hard working hands at rest. God broke my heart to prove to me, he only takes the best
Syntes lige jeg ville vise denne, tænkte straks på brugeren du kender Caroline, da jeg så denne:
God saw you getting tired and a cure was not to be, so he puts his arms around you and whispers comes to me. With tearful eyes I watched you, and saw you pass away. Although I loved you dearly, I couldn't make you stay.
A golden heart stopped beating, hard working hands at rest. God broke my heart to prove to me, he only takes the best
Det gør mig frygtelig ondt for denne familie...
Jeg synes det er et smukt digt! Dog forstår jeg ikke hvorfor man altid skal give Gud skylden for det når folk dør. Gud er kærlighed, han tager ikke nogen bort fra os! Jeg syns det sætter Gud i et dårligt lys, at sige det er ham der har tager dem der dør. For hvis han gjorde det, så har han jo slet ikke sine tanker hos de efterladte... Så er han jo en egoistisk Gud, der kun tænker på sig selv.
For mig er det ikke en opmuntrende tanke og noget der har fået mange gennem tiden til at tage afstand fra Gud i stedet for at søge trøst hos ham. Og er det ikke netop opmuntring man har brug for i sådan en tid???
Håber ikke jeg støder nogen - det var bare lige et par tanker der pressede sig på i denne følsomme situation...
Zette skriver: lyder næsten som om du mener det....
lyder næsten som om du mener det....
Såsåså... Det gør hun da selvfølgelig, hun stillede jo bare et spørgsmål - og fik et svar, det er der vel intet galt i
Åhh det er så hård at midste. En masse tanker her fra.
Det gør mig frygtelig ondt for denne familie... Jeg synes det er et smukt digt! Dog forstår jeg ikke hvorfor man altid skal give Gud skylden for det når folk dør. Gud er kærlighed, han tager ikke nogen bort fra os! Jeg syns det sætter Gud i et dårligt lys, at sige det er ham der har tager dem der dør. For hvis han gjorde det, så har han jo slet ikke sine tanker hos de efterladte... Så er han jo en egoistisk Gud, der kun tænker på sig selv. For mig er det ikke en opmuntrende tanke og noget der har fået mange gennem tiden til at tage afstand fra Gud i stedet for at søge trøst hos ham. Og er det ikke netop opmuntring man har brug for i sådan en tid??? Håber ikke jeg støder nogen - det var bare lige et par tanker der pressede sig på i denne følsomme situation...
Jeg skal ikke kunne sige det - personligt er jeg ikke kristen, men derimod tror jeg på clairvoyance, hvor herren er ren kærlighed. Ingen bliver taget fra nogen, men skal der imod videre i deres proces. Ingen dør, men har der imod lært det de skulle i det liv og skal nu bearbejde og så ellers videre til det næste.
Det er ikke til at vide hvordan brugeren der oplever denne smerte tager digtet, men jeg syntes alligevel det var en god idé at sætte den herind, da det måske kunne give en smule trøst/lindring hos hende.
Mange føler jo at den efterladte bliver taget fra en, derfor kan det jo være rart at hæfte sig ved et sådan digt, der sætter ord på det man føler. Jeg ser ikke digtet som at gud er egoistisk, men at han hjælper den der er gået bort, ved at tage personen i sine arme og fjerne smerten hos denne..
Mange tanker herfra også.
ved lige præcis hva hun går igemmen, stod i det samme for 1år siden d. 1nov 09 hvor min moar desværre sov stille ind på sygehuset puha bliver helt ked af det nu.
masser af krammer og tanker til dig og familien
Først en til dig Caroline for at have lavet denne tråd! Ville selv have gjort det. Men du kom først. Hihi.
-Ved slet ikke hvor jeg skal starte eller slutte sveske, men du ved jeg tænker på dig i disse tider. Og er glad for at kunne støtte op om dig! Du er et menneske med et MEGET stort og altid klar på at lytte og råde. Men nu er det mig som ligger skulder til, og det er jeg virkelig glad for at kunne.Som sgat flere gange, jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det måtte være det hele. Men jeg prøver. Men at vide du er i denne situation (igen), det gør skisme ondt indeni
Du betyder rigtig meget for mig, og du har sku taget mig med storm! (Lyder næsten som en kærlighedsærklæring), men det må det også gerne
Elsker dig sveske. og er lige her, og altid klar ved telefonen. Og kommer gerne og giver dig en ordentlig krammer
En masse tanker sender jeg dig og din familie! Knus din trofaste veninde, Sarah
Trolde_mor skriver: Jeg skal ikke kunne sige det - personligt er jeg ikke kristen, men derimod tror jeg på clairvoyance, hvor herren er ren kærlighed. Ingen bliver taget fra nogen, men skal der imod videre i deres proces. Ingen dør, men har der imod lært det de skulle i det liv og skal nu bearbejde og så ellers videre til det næste. Det er ikke til at vide hvordan brugeren der oplever denne smerte tager digtet, men jeg syntes alligevel det var en god idé at sætte den herind, da det måske kunne give en smule trøst/lindring hos hende. Mange føler jo at den efterladte bliver taget fra en, derfor kan det jo være rart at hæfte sig ved et sådan digt, der sætter ord på det man føler. Jeg ser ikke digtet som at gud er egoistisk, men at han hjælper den der er gået bort, ved at tage personen i sine arme og fjerne smerten hos denne..
Du må endelig ikke ta det personligt - jeg ved godt du har sat det derind i den aller bedste mening. Det betvivler jeg ikke ét sekund!
Det er bare netop de ord dér, de støder mig tit. Man hører ofte om nogle der f.eks. har mistet et elsket barn, gå til præsten for at få trøst. Præstens eneste trøst til dem er, at Gud manglede en engel, derfor har han taget deres barn. Jeg mener bare, det da en ringe trøst og folk går ofte derfra mere nedslåede end før de kom. I stedet burde præsten pege på Bibelens løfter (det må jo være dem der er grundlaget for hans tro). Bibelen lover så meget positivt for fremtiden, inkl. dem der har mistet nogen i døden. Det er jo den slags håb folk i den ulykkelige situation har brug for. Den slags håb der skal holde folk oppe... Og den slags håb de i virkeligheden søger. Men de får bare at vide at Gud er ond og egoistisk (hvis man tænker det godt i gennem, så er det da en egoistisk Gud, der tager børn fra deres forældre der elsker dem så højt, eller tager mor eller far fra børn der har så stort behov for dem, bare fordi han mener HAN skal bruge dem... )
Husk igen, det er ingen personlig anklage
Jeg har selv mistet min far til kræft. Ved hvor ondt det gør, og familien har min dybeste medfølelse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128