Alle mine tanker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.497 visninger
31 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

En bruger herinde fra sidder i disse timer og venter på den triste nyhed at hendes far har tabt kampen til kræften! Jeg vil holde hendes identitet hemmelig indtil videre, for jeg ved ikke hvor meget hun har fortalt herinde!

Hendes far har længe kæmpet mod kræften. En kamp han ikke kunne vinde, men han har trodset læger og odds og er virkelig helt ubeskriveligt sej! Nu er det dog de sidste timer. Familien har sagt farvel.

Jeg tænker SÅ meget på dig, min skat! Det du har været igennem er ikke kun ufatteligt, det er også umenneskeligt! Ingen fortjener det, og du har klaret, og klarer (!!!!!), det SÅ flot... Jeg er virkelig imponeret over at et menneske kan besidde SÅ meget styrke som du gør!Og samtidig har du altid plads til andre. Både til grin og til trøst! Du er fantastisk

Jeg er lige her! Hvis du har brug for det mindste...

Al min kærlighed og tanker til dig og familien og pøj pøj på rejsen, til din dejlige far!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

SoffiLine

kender ikke følelsen af at have mistet nogen, men en kæmpe til din veninde. 

Og må hendes far hvile i fred!

Anmeld

17. september 2010

JulieE

Hvor er dte bare en forfærdelig trist besked at læse!! Sender en masse tanker og medfølelse videre til den famile der snart har mistet et skattet medlem!!! Det er aldrig refærdigt og alt alt for hårdt at miste en man har Kær!!!

kram og tanker fra

Julie

Anmeld

17. september 2010

Trolde_mor

Åh hvor frygteligt

Til brugeren herinde:

Jeg føler inderligt med dig, ingen bør opleve det du oplever nu. Jeg håber du har en god støtte omkring dig, og det er godt at se du har en god veninde som Caroline til at støtte dig i denne svære tid.

Da jeg ikke kender dig, er det svært at skrive så meget, men derfor vil jeg alligevel sende dig en masse tanker og et stort trøstende kram, det hele skal nok gå, selvom alt måske føles håbløst lige nu...

Anmeld

17. september 2010

qp

Caroline86 skriver:

En bruger herinde fra sidder i disse timer og venter på den triste nyhed at hendes far har tabt kampen til kræften! Jeg vil holde hendes identitet hemmelig indtil videre, for jeg ved ikke hvor meget hun har fortalt herinde!

Hendes far har længe kæmpet mod kræften. En kamp han ikke kunne vinde, men han har trodset læger og odds og er virkelig helt ubeskriveligt sej! Nu er det dog de sidste timer. Familien har sagt farvel.

Jeg tænker SÅ meget på dig, min skat! Det du har været igennem er ikke kun ufatteligt, det er også umenneskeligt! Ingen fortjener det, og du har klaret, og klarer (!!!!!), det SÅ flot... Jeg er virkelig imponeret over at et menneske kan besidde SÅ meget styrke som du gør!Og samtidig har du altid plads til andre. Både til grin og til trøst! Du er fantastisk

Jeg er lige her! Hvis du har brug for det mindste...

Al min kærlighed og tanker til dig og familien og pøj pøj på rejsen, til din dejlige far!!

Sorry... undrer mig lige lidt... Hvorfor debatten og ikke privaten?

Anmeld

17. september 2010

Amso

Sender en masse kram herfra.!!..  Håber de får en god sidste tid/ timer. Lyder måske mærkeligt at skrive, men mener med masser af kærlighed og gode minder... Og at han ved han har sin familie med sig..!! Hvilket jeg ikke er i tvivl om.

Afsked er meget sårbart, men også noget smukt.. Og forbandet noget..  

Anmeld

17. september 2010

smokin

Lyder virkelig ikke særlig rart. Aldrig rart at miste nogle

Anmeld

17. september 2010

SussieThyssen

Jeg tænder et lys og sender de kærligste hilsener.
Mistede selv min egen far på de vilkår, så jeg ved hvordan det er.

De kærligste hilsener
Sussie

Anmeld

17. september 2010

LotteN

har ikke så mange ord, da denne sygdom er en frygtelig en at blive udsat for. mistede selv min morfor for et år siden til kræften og hold op det er hårdt at se den smerte!

de dybeste tanker og medfølelser sendes til brugeren herinde 

Anmeld

17. september 2010

Mira0911

Sender tanker til denne bruger...

Måske den skulle være taget privat... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.