Alle mine tanker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

VIPpigen

Sender en masse tanker afsted til denne person, da jeg selv har mistet både morfar da jeg var 2, og mormor sidste år til kraften. Forrigår (2008) blev min mor ramt, men heldigvis kureret, så ved hvor sej kampen kan være, og hvor ødelæggende det er.

Håber familien klare alle de ting der følger efter, selvom det ser sort ud, så er der altid lys forude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Pipsle2012

Sender en og tanker til hende..... Mistede min far da jeg var 6 år, óg han var mit et og alt.... Så kender godt den forfærdelige følelse, når man mister en man elsker

Anmeld

17. september 2010

Trolde_mor

Syntes lige jeg ville vise denne, tænkte straks på brugeren du kender Caroline, da jeg så denne:

God saw you getting tired and a cure was not to be, so he puts his arms around you and whispers comes to me. With tearful eyes I watched you, and saw you pass away. Although I loved you dearly, I couldn't make you stay.

A golden heart stopped beating, hard working hands at rest. God broke my heart to prove to me, he only takes the best

Anmeld

17. september 2010

Mira0911

Trolde_mor skriver:

Syntes lige jeg ville vise denne:

?

Anmeld

17. september 2010

Trolde_mor

MoarJ skriver:

?

Ville kopiere den ind, men ville baby.dk ikke være med til :s så måtte lige sidde og skrive af

Anmeld

17. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Sorry... undrer mig lige lidt... Hvorfor debatten og ikke privaten?

det behøver du slet ikke bekymre dig om

Anmeld

18. september 2010

smokin

Trolde_mor skriver:

Syntes lige jeg ville vise denne, tænkte straks på brugeren du kender Caroline, da jeg så denne:

God saw you getting tired and a cure was not to be, so he puts his arms around you and whispers comes to me. With tearful eyes I watched you, and saw you pass away. Although I loved you dearly, I couldn't make you stay.

A golden heart stopped beating, hard working hands at rest. God broke my heart to prove to me, he only takes the best

Det var squ smukt..

Anmeld

18. september 2010

qp

Caroline86 skriver:

det behøver du slet ikke bekymre dig om

Hvor er du bare fantastisk empatisk og hvor er det flot og betænksomt af dig, at oprette denne tråd - du er et menneske med et stort hjerte

Anmeld

18. september 2010

smokin

qp skriver:

Hvor er du bare fantastisk empatisk og hvor er det flot og betænksomt af dig, at oprette denne tråd - du er et menneske med et stort hjerte

lyder næsten som om du mener det.... 

Anmeld

18. september 2010

Lone Jakobsen

jeg føler meget med den stakkel som siger farvel til sin far.

vi mistede pludselig en farmor til drengene for ganske kort tid siden. og siden da har faderen ikke haft overskud til at se sine børn. så jeg kan næsten mærke den smerte som denne bruger står i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.