LOL hvor er det hyggeligt at høre om 
Skal indrømme, at jeg har en bundforkælet mand, hvad mange ting angår, og vi har en lidt sær arbejdsfordeling, men det skyldes at vi har hver vores fysiske skavanker, som vi går og slås med, og dette skal jo så gerne gå op i en højere enhed, samt hvad vi hver især er gode til.
Jeg har jo min bækkenskade, der gør at jeg ikke er særligt omkringfarende, snare tværtimod, men jeg tager tingene en bid af gangen og i mit eget tempo, især fordi jeg også har meget let ved at få stress.
Min mand derimod har en kronisk fysisk relateret depression, der gør at hans overskud er meget lille til noget som helst, men vi har igennem årene indarbejdet en rytme, som passer os rigtigt godt i dagliglivet.
Om morgenen står min søde mand og jeg op stille og roligt, og mens mit bækken langsomt vågner, hvilket foregår ved at jeg laver nogle øvelser som skal vække skroget til live, og også venter på at eventuelt smertestillende skal virke, laver han morgenmad og kaffe, og dækker morgenbord inde i stuen. Så vækker jeg sønneke, og vi sætter os hyggeligt ned sammen alle tre og spiser morgenmad, mens vi småsnakker og lytter til morgenradioen, snakker om dagen der skal komme, og hvilke planer, der er på tapetet. Når vi har hygget en halv times tid, går sønneke på badeværelset og jeg smørrer madpakke til ham.
Så kører min mand ham i skole og jeg rydder af efter morgenmaden. Hos mange er omdrejningspunktet aftensmaden, men hos os er det morgenmaden, og det har vi det utroligt godt med.
Lige pt er min mand arbejdsløs og det er jeg i realiteten også, så vi har ekstra meget hjemmetid.
Nå, vasketøj og madlavning står jeg generelt for, men det er min mand, der bærer til og fra. Det er også ofte ham der handler, og så hjælpes vi ad med rengøringen og opvasken. Det er ham, der klarer de tunge løft og klarer fx støvsugningen, hvor jeg er den der støver af og sådan.
Niels er den der klarer alle de elektroniske ting, og ligesom andre herinde, gider jeg heller ikke have problemer med dem....de SKAL bare virke LOL Det er også ham, der ordner alt det økonomiske, for når nu man er gift med en bogholder, så skal man da også benytte sig af det.
Derimod er det mig, der ordner bilen. LOL
Ikke med rengøring og den slags...det klarer sønneke, men det er mig, der skifter olie, tændrør og den slags.
Det kommer sig af, at jeg har kørt rally i gamle dage og er faktisk lidt af en bilfreak, så jeg ved udemærket hvordan sådan en er sat sammen 
Det er naturligvis også Niels, der efter bedste evne klare handy man tingene herhjemme, men faktisk var det nok tit bedre jeg selv gjorde den slags, for han har altså mindst 8 tommelfingre, og ting har det med at falde ned igen, når de er sat op 
Vedr. haven, så laver Niels de ting jeg beder ham om og Nickolai hjælper til, og så pusler jeg lidt med at brænde ukrudt og plante blomster, men ellers er ingen af os de store havemennesker, vi kan bare godt lige at have en have at være i.
Aftensmaden står jeg for det meste af tiden, men Niels laver nu også mad engang imellem, og det gør Nickolai også. Min store dreng elsker nemlig at lave mad, så det synes jeg jo er dejligt.
Jeg synes at vi har det skønt i vores dagligliv, og er en velfungerende enhed.
Jeg drømmer ikke om morgenmad på sengen, jeg hader krummer i den, men vi forkæler hinanden på mange områder..og...så får jeg meget tit blomster af ham, og det elsker jeg bare.

Kærligst
Sussie