hvad gør du for din mand?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.551 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. september 2010

3xM

Bare ren nysgerrighed...

herhjemme for manden serveret morgenmad ( inkl æg, frugt mv.), vasket sit tøj+ lagt sammen, smurt madpk, og intet husligt andet end det jeg ber om jeg ikke kan nå/ gider...

hvad gør i for de forkælede mænd ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

patella

mariaogmarcus skriver:

Bare ren nysgerrighed...

herhjemme for manden serveret morgenmad ( inkl æg, frugt mv.), vasket sit tøj+ lagt sammen, smurt madpk, og intet husligt andet end det jeg ber om jeg ikke kan nå/ gider...

hvad gør i for de forkælede mænd ???

Hehe hyggeligt indlæg  Jeg gør ALT det huslige, undtagen at lægge hans nyvaskede sammenlagte tøj på hans hylder. Så får han smurt madpakke og der er mad til ham hver dag han kommer hjem fra arbejde. Ellers gør jeg ikke så meget 

Anmeld

17. september 2010

Jules

Herhjemme sætter jeg os morgenmad frem... Dog ikke andet end en skål med havregryn ;) Med mindre der er weekend og overskud til andet...Hihi. Jeg smmør også hans madpakke .... Ellers alt det huslige... Men det er han nu blevet bedre til at hjælpe med selv også :)

Anmeld

17. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hos os er det blevet en tradition, at vi i løbet af weekenden får pandekager. Nogle gange også brunch.

Det er altid mig som står for pandekagebordet, og for det meste også brunchbordet.

Så lader jeg den kære mand sove læææænge, mens jeg kokkerere, og så vækker jeg ham gerne med en kop kaffe. Det er den bedste måde, at få ham ud af sengen på i weekenden

Anmeld

17. september 2010

patella

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hos os er det blevet en tradition, at vi i løbet af weekenden får pandekager. Nogle gange også brunch.

Det er altid mig som står for pandekagebordet, og for det meste også brunchbordet.

Så lader jeg den kære mand sove læææænge, mens jeg kokkerere, og så vækker jeg ham gerne med en kop kaffe. Det er den bedste måde, at få ham ud af sengen på i weekenden

Hold da op det lyder hyggeligt - heldige mand 

Anmeld

17. september 2010

patella skriver:

Hold da op det lyder hyggeligt - heldige mand 

Ja, han er sgu heldig. Kan ikke huske hvornår han har lavet pandekager til mig (han kan heller ik finde ud af det- hehe)

Anmeld

17. september 2010

Barbamama

WOW det ER sgu nogle heldige mænd!!!! Jeg smører af princip ikke madpakke til min mand. Jeg er ikke hans mor. Men vi tager også begge bare en pakke rugbrød og noget pålæg med på arbejde og så smører vi det derude... He he... Jeg har som sådan ikke noget jeg gør for ham. Engang imellem pynter jeg bordet ekstra fint og sætte flotte glas på og så har vi en lille date hjemme når datteren sover. Men altså vi HJÆLPES ad med alle de huslige ting, så det er ikke altid den ene af os der vasker tøj og lægger det sammen. Det er vi to om. Jeg ville køre død i det hvis det ALTID var mig der ordnede tøjet. Så. Ligestilling herhjemme på det punkt. He he....

Og så eelsker min mand special-øl og special-kaffe så engang imellem får jeg lavet nogle pakker til ham med lidt lækkert i. Det gør ham glad

Anmeld

17. september 2010

Miia90

Her hjemme er vi faktisk meget fælles om alle ting, nogen gange gør jeg det andre gange gør kæresten det  og det har vi det godt med. men kæresten ELSKER og lave med og pynte maden  så flot man næsten ikk har lyst til og spise det.

Anmeld

17. september 2010

patella

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, han er sgu heldig. Kan ikke huske hvornår han har lavet pandekager til mig (han kan heller ik finde ud af det- hehe)

Nej der kan problemet selvfølgelig godt ligge  Jeg håber han gør noget andet for dig så!

Må indrømme at jeg også faldt for den dér med at blive vækket på sengen med kaffe.... mmmmm hvor må det da lidt være skønt... 

Anmeld

17. september 2010

Hehe hyggeligt indlæg  Jeg gør ALT det huslige, undtagen at lægge hans nyvaskede sammenlagte tøj på hans hylder. Så får han smurt madpakke og der er mad til ham hver dag han kommer hjem fra arbejde. Ellers gør jeg ikke så meget 

Min mand for mad på jobbet, så det skal jeg ikke tænke på. Havde nu nok lavet til ham, hvis han havde brug for det, da jeg selv er afhængig af madpakke.

Årh, jo. Så vasker jeg også for det meste for ham. Dog gider jeg ikke lege husmor hele tiden, så ind imellem får han lov til selv at sætte en vask eller to over når jeg er kørt træt i husgerninger!

Som oftest tager han så badeværelset. Og så er han vildt god til at rydde op. Hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.