Syntes du det er ok at...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

bagger26

Malthes mor skriver:

Enig!!!! Selv er jeg pt på barsel med min lille dreng på 9 mdr. Men har også en stor dreng på knapt 4 år. Og han har gennem min barsel haft mellem 1-2 fridage om ugen. Om jeg så knapt nok har kunnet hænge sammen pga. søvn-mangel, så har han været hjemme - og jeg har mandet mig op!

Alle børn uanset alder har brug for fridage sammen med mor og far!

Nu er alm barsel med med anden baby osv, ikke helt det sammen som en sygemelding med bækkenløsning... Ved ikke om i nogensinde hat haft bækkenløsning, men det er altså ikke for sjov.. Herhjemme kunne jeg ikke engang selv følge eller hente ham i DP pga smerter.

Så ja, syntes bestemt godt man kan sende dem afsted, selvom man er hjemme med bækkenløsning...

Om man skal beholde dem hjemme, give korte eller lange dage, fordi man er hjemmegående pga barsel, arbejdsløshed eller lign er en helt anden debat, end hvor moderen er sygemeldt af den ene eller anden grund...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Meliora

Jbk skriver:

Det kommer jo an på hvem man er og hvordan ma har det...personligt ville jeg have barnet hjemme så meget som overhove muligt og så lange dage som I vælger ville jeg aldrig vælge hvis andet var muligt.

Men altså, kun du ved om det er ok..

sådan tænker jeg også:-)

Anmeld

17. september 2010

Svei

Mumto3 skriver:

Jeg mener at børn har det bedst hjemme! at det er noget fis når man tror at et 1årig lille barn har 'brug for' at være væk fra sin mor 6-8 timer om dagen. Det er ikke barnets behov.

Men det var ikke det der blev spurgt om. Moren er blevet sygemeldt , altså er hun SYG, og så kan hun ikke passe et lille barn! Hun risikere at gøre bækkenlæsningen endnu værre, så selvfølgelig skal det barn afsted i vuggestue.

Så derfor har jeg svaret: ja, for hun er syg.

(men at folk på barsel sender deres små børn i vuggestue, det fatter jeg til gengæld ikke! )

Så enig med det med små børn der passes når børn er ude...og er de i børnehave, så giv dem da luksustimer, altså bare til ren lege og hygge....pasning er for børnene altså også hårdt arbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.