Syntes du det er ok at...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det ok at sende sit barn i dagpleje fra kl. 7.30 til kl. 15.00 når moderen går hjemme og er sygemeldt med bækkenløsning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.250 visninger
32 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Anonym trådstarter

...sende sit barn i dagpleje fra kl.  7.30 til kl. 15.00 når moderen går hjemme og er sygemeldt med bækkenløsning? Barnet er 15 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvis barnet har været vant til den ordning, så synes jeg det er rigtigt fint at blive ved i de samme rutiner... Hvis der så er nogle dage hvor mor har overskud til at have barnet hjemme, hente tidligere eller lign., så er det jo bare en bonus for barnet med lidt ekstra tid sammen med moar

Hvis mor lå syg med influenza ville man jo ikke overveje at holde barnet hjemme (medmindre h*n selv var syg også), så en sygemelding er i mine øjne noget helt andet end hvis mor "bare" gik hjemme... Og selv der synes jeg nok egentlig det er sundest for børnene at komme i institution og se andre børn osv

Konkl.: Ja, det er ok at sende barnet afsted!

Anmeld

16. september 2010

Mikkel's mor <3

Caroline86 skriver:

hvis barnet har været vant til den ordning, så synes jeg det er rigtigt fint at blive ved i de samme rutiner... Hvis der så er nogle dage hvor mor har overskud til at have barnet hjemme, hente tidligere eller lign., så er det jo bare en bonus for barnet med lidt ekstra tid sammen med moar

Hvis mor lå syg med influenza ville man jo ikke overveje at holde barnet hjemme (medmindre h*n selv var syg også), så en sygemelding er i mine øjne noget helt andet end hvis mor "bare" gik hjemme... Og selv der synes jeg nok egentlig det er sundest for børnene at komme i institution og se andre børn osv

Enig !

Anmeld

16. september 2010

maria_wlt

Caroline86 skriver:

Jeg er helt med på den her... 

Anmeld

16. september 2010

Mor-til-asta-09

Selvfølgelig skal barnet afsted, fordi moren er sygemeldt.

Hvorfor skal barnet udaf sine faste rutiner, fordi moren er kommet det.

Det er næsten det samme som at sige, hvis man har 1-2 fridage i hverdagene, så skal man holde børnene hjemme fra DP, BH, Skole også Fordi når man selv har fri, så skal børnene også.. hmm

Anmeld

16. september 2010

Svei

Det kommer jo an på hvem man er og hvordan ma har det...personligt ville jeg have barnet hjemme så meget som overhove muligt og så lange dage som I vælger ville jeg aldrig vælge hvis andet var muligt.

Men altså, kun du ved om det er ok..

Anmeld

16. september 2010

JulieE

Da jeg ventede Line blev jeg sygemeldt med bækkenløsning omkring uge 30. Jacob var afsted i vuggestue hver -selvfølgelig fik han fridage af og til -men som hovedregel var han afted. Han ville have kedet røven ud af bukserne derhjemme og savne sine kannerater i vuggestuen rigtig meget. Og det ville bestemt ikke have været godt for mig og min bækkenløsning!

Han blev aflever 08.30 ca og hentet igen omkring kl 15.

Jeg synes på ingen måde man kan forventa at en gravid mor med bækkenløsning holder evt størrer børn hjmme fordi hun er sygemeldt!!!!  -Det er hverken til moderen eller barnet bedste!!

Anmeld

16. september 2010

sarahb

jeg synes det er helt fint, både hvis mor ikk har kræfter til at passe en hel dag og også for barnet ikke får brudt sine rutiner. Det er jo ikke SYND barnet er i dp. Det er jo vitterligt noget børnene godt kan lide. Så for mig ingen alarm. Altså når jeg går på barsel kommer isaac jo afsted alligevel, men bare til korte dage..

Anmeld

16. september 2010

millesofie

jeg er af den mening at børn har best af at være hjemme... MEN men men hvis moren har meget ondt og har brug for at hvile meget i løbet af dagen og at smertene stjæler overskudet, ja så er det jo lige pludselig ikke best at være hjemme hele tiden

hvis det giver mor det overskud hun har brug for til at være der for bebs så er det helt okay, der har jeg også været selv og bækkenløsning er noget rigtig skidt

held og lykke

Anmeld

16. september 2010

smokin

Caroline86 skriver:

Helt enig søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.