Nogle der så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

NoName

*Sofie* skriver:

Oh yes...hold da fest en klaphat altså !!
Jeg sad nærmest og krummede tæer til sidst. Sys hele situationen var så piiinlig.

samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

JVIHJSH

O_O Hold da helt op.. HUn er da godt nok ikke helt realistisk med hendes ønsker. "Hallo, vill i sætte os i en situation hvor vi ikke har noget internet!? Det kan jeg ikke leve med så vil jeg hellere have mit overforbrug og lade gælden voske til mine børn bliver taget fra mig og jeg ender på gaden"

Ej hvor er det forargende og synd på samme tid. Ved slet ikke hvad man skal tænke om det

Her er linket til artiklen forresten:

http://www.udeoghjemme.dk/Artikler/Luksusfaelden/2010-37-luksus.aspx

Anmeld

19. september 2010

Kløver

Sabrina Lauritsen skriver:

Luksusfælden??? Hold da fest, men hvor var de dog utrolige! De kunne redde hele deres økonomi, og få fjernet 20% af deres gæld, bare ved at tage bussen!! Hold da helt fest og farver.. Synes godt nok det er utroligt, men jeg forstår sku godt at Mette og Gustav sagde nej til at hjælpe dem..

Er jeg den eneste der er helt ... forundret, over at nogle med sådan en stor gæld, et overforbrug på 12.000 hver månede, lyver for sin mand (jeg forstår godt han gik fra hende..) omkring penge, jamen altså... Jeg synes godt nok at hun skulle få den guldske ud af røven ^^

Undskyld mit sprog.. Hvis i så det, hvad synes i så?

puh ja må indrømme jeg også var rystet, har da aldrig set mage, synes jo generelt folk fra luksusfælden starter ud som uansvarlige, men de prøver da at gøre en indsats, og synes de fleste klarer sig godt igennem, er jo også en svær proces, men ja synes godt nok også hun havde alt alt for fine fornemmelser, og håber dælme den psykolog kan gøre noget, for hun kommer da heller ik langt med den attitude

Anmeld

19. september 2010

Kløver

JVIHJSH skriver:

O_O Hold da helt op.. HUn er da godt nok ikke helt realistisk med hendes ønsker. "Hallo, vill i sætte os i en situation hvor vi ikke har noget internet!? Det kan jeg ikke leve med så vil jeg hellere have mit overforbrug og lade gælden voske til mine børn bliver taget fra mig og jeg ender på gaden"

Ej hvor er det forargende og synd på samme tid. Ved slet ikke hvad man skal tænke om det

Her er linket til artiklen forresten:

http://www.udeoghjemme.dk/Artikler/Luksusfaelden/2010-37-luksus.aspx

ej puh, hun er da helt virkelighedsfjern, og selvundskyldende. Der er godt nok ikke meget selverkendelse.

Man kunne jo se hun havde meget tøj, og hun sagde jo selv det var dyrt, bla børnenes bukser til 400 kr pr par var jo helt vildt hvis man så har 13 af slagsen

Damn jeg havde godt gadet der lå så lækker en brugtbørnetøjs forretning her i Fredericia eller omegn, evt nogle der kender til sådan en i trekantsområdet ?

Anmeld

20. september 2010

Happiness

Så fik jeg også set det. Og så er det sgu min gamle klassekamerat Tonni, fra folkeskolen... Strange....

Hold kæft det var langt ude. At man kan være så ligeglad og urealistisk omkring sin fremtid?! Fatter jeg simpelhen ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.