Nogle der så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Plysbjørnen

Ja jeg så det... Mage til snob skal man da godt nok lede længe efter...

Tror som end manden var fornuftig nok, men det kvinde menneske havde da hverken buh eller bøh mellem ørerne andet end ren luft... Så helt ærligt jeg synes det er godt de gik fra hinanden... Men ja mega monster synd for børnene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

Jeg er målløs

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

Ja jeg så det osse & blev helt forarget over at der er nogle voksne mennesker der kan være så uansvarlige ang, økonomi, & så at de takker nej tak til hjælp..!! Det er da utroligt..!! Hvis jeg havde sådan en stor gæld , ville jeg faktisk gerne undvære alt unødvendig , & så komme på rette fod igen..!!

Anmeld

14. september 2010

Muhmi

Jeg blev rigtig forarget over at hun ikke kunne leve uden hendes bil eller kabeltv... Man kan ikke forvente at man ikke skal lave om på sin levestil hvis man, selv, efter TRE MDR. kan se der er noget ruskravende galt med ens fælles økonomi. Og endnu værre er at de begge ringer efter hjælp men på ingen måde har tænkt sig at gøre noget ved det...

Hun var jo altså også lidt halvdum at sidde og sige på tv, som sygemeldt, at hun ikke vil arbejde i butik hele hendes liv og at hun tænker på at tage en uddannelse. Heheheh, hun har da ikke noget arbejde at vende tilbage til hvis hendes kollegaer eller chef ser det program... Puha den var ret dum.

Jeg blev faktisk lidt halvflov på deres vegne, de virkede som om de overhovedet ikke var ansvarlige voksne, der var villige til at gå på kompromis i et, ENKELT, år.... Jeg har ikke ondt af dem når de engang bliver ramt af deres egne dumme fejl.

Anmeld

14. september 2010

L.J.L

At man kan stå og begynde at græde fordi man kigger på brugt tøj til sit barn, fatter jeg heller ikke! Gud hvor dum kan man være helt ærligt!-Ja man håber jo næsten at hun så lærer det på den hårde måde!!

Anmeld

14. september 2010

malenes

ja må sku sige hun er da ikke for klog den mor

at bruge 2100 for en west til hendes søn og datter er sku lige i overkanten

men hun er vist en lukusdyr med stort L

hvordan kan man være så lie glad med sin økonomi og så ikke tage i mod hjælp når den er der de kunne jo spare en masse penge på at komme af med den bil

hun tænker da heller ikke på hendes eks mand som også risiker at komme i RKI pga af den bil synes sku hun er for lang ude

håber hun får noget hjælp ved paykologen for den trænger hun sku til

Anmeld

14. september 2010

JVIHJSH

Sabrina Lauritsen skriver:

Til jer der ikke så det bliver det sendt igen søndag d. 19.09, 20:00 - 21:00

NU bliver jeg helt nysgerrig XD Må hellere se det på søndag

Anmeld

14. september 2010

blomst84

Jeg blev helt mundlam.. godt hun fik ekstra timer hos en psykolog,,, for hun var da besat af at købe ALT!!!! og da hun begyndte at græde over det der brugte tøj... nej nej nej altså  kan sagtens forstå den mand gik fra hende!!!

Anmeld

14. september 2010

Ranarupta

Og selv da eksperterne var gået, da så hun helt lettet ud og stod med et lille smil på! 

Hun var for viderekomne og meget pinlig, synes jeg!

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Har desværre kendt nogle stykker af den slags I beskriver her, men jeg så ikke programmet. Hvilken kanal bliver det sendt på?

Jeg har bl.a. haft en svigerinde OG en svoger, der var sådan, man skulle næsten tro det var dem, men ved nu godt at det ikke er det LOL De endte også med at gå helt bankerot og blev skilt, og hun begyndte at drikke. (tror nu nok hun pimpede den inden)
Ja man har jo lov at undre sig.
Har deværre også haft venner, som valgte os fra netop fordi vi ikke gad være på deres overforbrugsgalaj, og de kunne ikke lade sig nøje med at mødes over en hyggelig kop kaffe og et stykke hjemmebagt franskbrød med syltetøj fra brombærhegnet.

Men igen their loss..de fatter ikke hvad de går glip af.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.