Nogle der så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.233 visninger
34 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Sabrina2014

Luksusfælden??? Hold da fest, men hvor var de dog utrolige! De kunne redde hele deres økonomi, og få fjernet 20% af deres gæld, bare ved at tage bussen!! Hold da helt fest og farver.. Synes godt nok det er utroligt, men jeg forstår sku godt at Mette og Gustav sagde nej til at hjælpe dem..

Er jeg den eneste der er helt ... forundret, over at nogle med sådan en stor gæld, et overforbrug på 12.000 hver månede, lyver for sin mand (jeg forstår godt han gik fra hende..) omkring penge, jamen altså... Jeg synes godt nok at hun skulle få den guldske ud af røven ^^

Undskyld mit sprog.. Hvis i så det, hvad synes i så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Jibbe

Jeg var bare rystet... men jeg synes det var godt at de gav hende de der 10 konsultationer med psykologen, for det tyder da på at hun havde brug for det...

Anmeld

14. september 2010

Mutti2B

Ej, øv, det fik jeg ikke set, men har godt set reklamer for det og hun lød sgu ikke til at være for klog. Ved du om det bliver genudsendt, for det skal jeg da bare se?

Anmeld

14. september 2010

Chalala85

så det også og er stadig dybt rystet over det.. men de gik jo også fra hinanden. MEn hvor er det synd for de børn der kommer til at være i klemme der.

Anmeld

14. september 2010

*Sofie*

Oh yes...hold da fest en klaphat altså !!
Jeg sad nærmest og krummede tæer til sidst. Sys hele situationen var så piiinlig.

Anmeld

14. september 2010

MKBP

Profilbillede for MKBP

Øv...så det heller ikke !! Ville de ikke hjælpe dem ?? Det er sgu da aldrig sket før - fedt :-) Og gik han fra hende ?? Ej - hvorfor så jeg ikke det da !?!?!?

Anmeld

14. september 2010

Kristina V

Armen jeg mangler ord...

Anmeld

14. september 2010

Troldemommi

Jeg så det også, og ja det var sgu en pinlig affære, tænk at de sagde nej til at få hjælp bare fordi de skulle af med en skide bil men jeg har sgu ondt af deres børn.

Anmeld

14. september 2010

Sabrina2014

Til jer der ikke så det bliver det sendt igen søndag d. 19.09, 20:00 - 21:00

Anmeld

14. september 2010

ESV

Ja hold da op, de fik da skudt sæsonen igang med et brag!!

magen til ansvarsløshed skal der ledes længe efter!! Et er hvordan man opfører sig som ung og single men man må gerne bruge hovedet og tænke på de børn man har sat i verden!

I mine øjne virkede hun som en lille forkælet pige der ikke har lært værdien af ting!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.