Nogle der så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Tina2

Ja det var godt nok rystende.... Det er første gang jeg har set nogle der IKKE vil tage imod hjælpen!!!

Altså hvad skete der lige for den uansvarlige kost der??! Hun var da ikke rigtig klog! Forstår godt de gik fra hinanden......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Riksen

Jeg er lige så rystet som jer!

Det jeg ikke forstår, og som jeg næsten bliver mest harm over er, at de har meldt sig til et program for at få hjælp - og så vil de ikke tage imod den! Det er simpelthen for flabet! Der sidder jo andre familier, som ikke er kommet med i programmet, der kunne have fået hjælp i stedet for, og så er det virkelig egoistisk at opføre sig på den måde...

Anmeld

15. september 2010

Sujan

Jeg var også helt rystet.. Jeg synes det værste er at hun sidder og siger når de tager kabel tv og internet.. "sådan en urealistisk situation kan I ikke sætte mig i" HALLOOOO det er dig selv der har sat dig i den situation ikke nogen andre...hun ville ikke have hjælp og nøj hvor går det galt for hende en dag, selvom det ikke skulle undre mig der kom en en dag reddede hende... Sker altid for de typer

Og så det smil da eksperterne gik... Hun ville have alt men gad ikke arbejde... Og helt ærligt hvem havde råd til hendes livsstil??? Vi tjener okay og alt køre fint, men ville det ikke gøre hvis jeg købte jakker til 1600 og gummistøvler til 900 o.s.v selvfølgelig kan man købe dyre ting, men slet ikke på den måde hun gør..

Anmeld

15. september 2010

C-Posey

Så også programmet og var helt rystet bagefter  Det er forfærteligt at ende i sådan en situation!!

Pigen lider af det psykisk såvel som alkoholiker og spiseforstyrrede, så syns det er synd at udstille hende på den måde, HUN har jo for pokker brug for hjælp, til sit misbrug. Det kan på ingen måde forsvares at hun bruger så mange penge hun ikke har, men man må lissom også se på grunden til at hun gør det!

Anmeld

15. september 2010

mor-til-vanessa

ja jeg så det sådan lidt og var helt forarget.

armen altså de havde jo overhovedet ikke overblik over noget. jeg fatter slet ikke hvordan man kan bruge så mange penge for meget, man har jo ligesom et ansvar overfor sine børn. 

tror sku børnene er fuldstændige ligeglade med hvilket tøjmærke de går i, bare de har tøj på kroppen.

det var jo fuldstændigt hul i hovedet. men man må da håbe de spykolog timer virker

Anmeld

15. september 2010

LilyMarleen

C-Posey skriver:

Så også programmet og var helt rystet bagefter  Det er forfærteligt at ende i sådan en situation!!

Pigen lider af det psykisk såvel som alkoholiker og spiseforstyrrede, så syns det er synd at udstille hende på den måde, HUN har jo for pokker brug for hjælp, til sit misbrug. Det kan på ingen måde forsvares at hun bruger så mange penge hun ikke har, men man må lissom også se på grunden til at hun gør det!

Jeg syntes du har fat i noget af det helt rigtige. Hun er syg, og det er faktisk lidt synd.

Anmeld

15. september 2010

Pia.

Sabrina Lauritsen skriver:

Til jer der ikke så det bliver det sendt igen søndag d. 19.09, 20:00 - 21:00

Tusind tak... Havde nemlig besøg hele aften så fik ikke set det

Anmeld

15. september 2010

Snefnug1984

Hvis ikke man inderst inde ønsker at få hjælp og ikke vil undvære noget latterligt TV eller en bil, hvorfor melder man sig så til sådan et program.. helt ærlig..

Anmeld

15. september 2010

bagger26

C-Posey skriver:

Det sad mig og kæresten lige præcis og snakkede om.. Hun har nemlig et problem som skal behandles, men hun anerkender ikke at hun har det problem, og skal på samme måde som alkoholiker/narkomaner være klar til at blive "clean".. Det må man jo så håbe hun udnytter de psykologtimer til at indse, og få hjælp til det hele.. For hun er helt klart det man kalder shopaholic...

Anmeld

15. september 2010

BabyNilas

Ude og hjemme har skrevet en artikkel om dem som kan findes på deres hjemmeside.

Vi sad også og så det og blev som jer andre helt måløse over deres måde at reagere på.

De er gået fra hinanden og hun har takket nej til behandlingen ved psykologen, hun bor nu alene i en lejlighed sammen med de to børn og det går bedre siger hun bl.a.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.