Lort!!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Maise

FrøkenHedegaard skriver:

Åhhha - er lige kommet hjem fra arbejde og er godt KNOTTEN i hovedet altså!!!

Jeg har fået af vide af min læge og på kommunen at jeg gik på barsel på fredag - den 17 september...

SÅ kommer min leder i børnehaven og siger til mig, 2 min. før jeg går hjem. AT jeg skal komme mandag, tirsdag og onsdag i næste uge - da det ellers ikke passer med 8 uger før!!!

HVAD FANDEN SKER DET LIGE ALTSÅ!!!!!

Jeg har endda bare talt ned til på fredag, da jeg går og har smadder ondt i lænden men ville bare ikke sygemeldes da jeg vil sige ordentlig farvel til alle børnene dernede... Og nu - ja, ved sku ikke hvad jeg har mest lyst til altså?!!?

Hvad skal jeg lige gøre? Bide det i mig, også bare arbejde igennem eller hvad!?

Rikke

jamen hvornår har du termin?? så er det jo bare at regne 8uger baglæns, længere er den jo ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Pige2009

FrøkenHedegaard skriver:

Nu kan jeg hellere ikke se det trælse i det - men LIGE da jeg fik det af vide, var jeg sku klar til at gøre ALT for at slippe for at komme på arbejde... Men faldt dog hurtigt ned igen

Sådan er det jo ofte

Anmeld

14. september 2010

Plysbjørnen

Er ked af at sige det, men når du har termin TORSDAG d. 18. November, så har du sidste arbejdsdag ONSDAG 8 uger før, det siger reglerne... Og ja regler er til for at blive overholdt... Så din leder er i sin fulde ret til at forlange dig på arbejde i næste uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.