Lort!!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Mig med maven

Jeg er ked af at sige det, men så er det sku nok din leder der har ret. Jeg har også lige talt efter og får det også til at du skal komme de tre dage!

Men igen... Der er mange der først går fra 4 uger før, eller som mig 4 dage før...

Så op på hesten de sidste dage, og så bare tænk på at du snart skal nyde dig selv i noget tid, og bagefter verdens dejligeste lille baby!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Fru.Mäes <3

Har brugt alt min ferie, for det sagde dem på kommunen osse jeg skulle inden jeg gik på barsel.... DUMME KØER, siger jeg bare

Anmeld

14. september 2010

Fru.Mäes <3

Ender nok osse med i sidste ende, at jeg klemmer ballerne sammen og tager afsted... Men det er bare princippet i det, der gør mig STIK tosset!!!

Anmeld

14. september 2010

Mig med maven

FrøkenHedegaard skriver:

Har brugt alt min ferie, for det sagde dem på kommunen osse jeg skulle inden jeg gik på barsel.... DUMME KØER, siger jeg bare

Jeg kan godt forstå at du er vred, det er VILDT irriterende, men det er faktisk ikke deres ansvar, men din egen! Og du burde måske havde talt med ledelsen noget før, så havde i sammen opdaget at der var noget galt, og kunne ud fra det, blive enige om en dato!

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

FrøkenHedegaard skriver:

jamen det havde de jo ret i at du skulle... så det er ikke så dårligt informeret...

jeg kan godt se det er røv irriterende at de har fejl informeret dig, det der er ved de ting er at det i sidste ende peger tilbage på een selv... da det jo er dig selv der skulle have talt frem osv og evt planlagt at bruge 3 feriedage...

Anmeld

14. september 2010

Marco2

Jamen har du ikke aftalt det med din leder?

Din læge kan da ikke afgøre hvornår du skal gå på barsel.

Du ta'r din terminsdato og trækker 8 uger fra.

Og er det så fredag den 17. sept? eller er det først om torsdagen i ugen efter? For er det først der de 8 uger starter så er det først der du kan gå fra.

Kan da godt forstå de er frustreret over at blive fejlinformeret, men tænker også at man selv bør have lidt styr på det og ikke mindste have aftale barslen med sin leder.

AG

Anmeld

14. september 2010

Mira0911

Måske du skal kontakte kommunen...

Anmeld

14. september 2010

Fru.Mäes <3

Jeg fortalt min leder, hvad de havde fortalt mig på kommunen - så JOW, jeg burde måske have været mere vågen - men regnede egentlig med at kommunen ikke ville fejlinformere mig om sådan noget!!

Synes det er en temmelig STOR ting at fejlinformere om!!!

Kan nok kun i sidste ende GOKKE mig selv i hovedet og sige DUMME DUMME RIKKE!!!

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg fortalt min leder, hvad de havde fortalt mig på kommunen - så JOW, jeg burde måske have været mere vågen - men regnede egentlig med at kommunen ikke ville fejlinformere mig om sådan noget!!

Synes det er en temmelig STOR ting at fejlinformere om!!!

Kan nok kun i sidste ende GOKKE mig selv i hovedet og sige DUMME DUMME RIKKE!!!

præcis, for det er dit eget ansvar jo...

men derfor er det da stadig irriterende!

men ring da ned på kommunen, og spørg hvordan de fik det til d. 17... tænk nu hvis der var en god grund og der er mulighed for at du kan gå fra der

Anmeld

14. september 2010

Fru.Mäes <3

Ringer med det SAMME i morgen tidlig - for de er der jo SELVFØLGELIG ikke i dag!!! TYPISK, når man skal bruge dem - er de der aldrig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.