Lort!!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.573 visninger
42 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Fru.Mäes <3

Åhhha - er lige kommet hjem fra arbejde og er godt KNOTTEN i hovedet altså!!!

Jeg har fået af vide af min læge og på kommunen at jeg gik på barsel på fredag - den 17 september...

SÅ kommer min leder i børnehaven og siger til mig, 2 min. før jeg går hjem. AT jeg skal komme mandag, tirsdag og onsdag i næste uge - da det ellers ikke passer med 8 uger før!!!

HVAD FANDEN SKER DET LIGE ALTSÅ!!!!!

Jeg har endda bare talt ned til på fredag, da jeg går og har smadder ondt i lænden men ville bare ikke sygemeldes da jeg vil sige ordentlig farvel til alle børnene dernede... Og nu - ja, ved sku ikke hvad jeg har mest lyst til altså?!!?

Hvad skal jeg lige gøre? Bide det i mig, også bare arbejde igennem eller hvad!?

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Sjl-msl-Mkl

jeg ville da ringe til kommunen og spørge hvad der kan passe? - enten er det det din arbejdsgiver siger ellers er det det brev du har fået..

//Sofie

Anmeld

14. september 2010

Silas&Mille

Jeg ville nok kontakte kommunen og hører om det kan være rigtigt, når nu du har fået af vide at du går på barsel på fredag

Anmeld

14. september 2010

Mig med maven

Ihhh hva'?

Sin læge kan ikke bestemme noget som helst om hvornår du skal gå fra, med mindre han samtidig er din arbejdsgiver.

Kommunen har fortalt dig at det er på fredag, det ville jeg holde fast i, da kommunen i sidste ende er din arbejdsgiver!!!

Hold ud, hæng i, og glæd dig over at du er offentligt ansat, ellers skulle du havde arbejdet en måned mere!

God vind!

Anmeld

14. september 2010

Stumpen

Du tager din terminsdato/terminsdag og går 8 uger tilbage og så har du svaret på hvornår du kan gå fra....

Anmeld

14. september 2010

Fru.Mäes <3

Lægen sagde bare til mig - at når jeg var offentlig ansat, kunne jeg gå fra fredag den 17 september., altså 8 uger før.. Og det sagde kommunen osse, da jeg snakkede med dem om det... Så i bund og grund er det kommunen der har fejl informeret mig - vil jeg sige.. Også så må det være deres problem - og ikke mit problem!!

Jeg har endda en læge tid i næste uge og en omgang fødselsforberedelse...

ÅHHHHA altså - det er helt vildt så gal jeg er!!!

Anmeld

14. september 2010

Mig med maven

FrøkenHedegaard skriver:

Lægen sagde bare til mig - at når jeg var offentlig ansat, kunne jeg gå fra fredag den 17 september., altså 8 uger før.. Og det sagde kommunen osse, da jeg snakkede med dem om det... Så i bund og grund er det kommunen der har fejl informeret mig - vil jeg sige.. Også så må det være deres problem - og ikke mit problem!!

Hvornår har du termin?

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

FrøkenHedegaard skriver:

det kan aldrig blive kommunens problem så at sige, det er jo du selv der har ansvaret for at tælle tilbage fra din terminsdato og finde den dato du kan gå fra...

men måske har de fejlinformeret dig, og det er da møg irriterende... jeg håber du kan gå fra på fredag!

Anmeld

14. september 2010

Fru.Mäes <3

Mig med maven skriver:

Hvornår har du termin?

Jeg har termin den 18 november - og kan godt se, når jeg regner 8 uger tilbage. At der lige er et par dage..

Men dem på barselsafdelingen på kommunen sagde jo at det osse var den 17 september! Og det rettede jeg mig efter...

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg har termin den 18 november - og kan godt se, når jeg regner 8 uger tilbage. At der lige er et par dage..

Men dem på barselsafdelingen på kommunen sagde jo at det osse var den 17 september! Og det rettede jeg mig efter...

har du noget ferie til overs? så kan du evt bruge det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.