FrøkenHedegaard skriver:
Åhhha - er lige kommet hjem fra arbejde og er godt KNOTTEN i hovedet altså!!!
Jeg har fået af vide af min læge og på kommunen at jeg gik på barsel på fredag - den 17 september...
SÅ kommer min leder i børnehaven og siger til mig, 2 min. før jeg går hjem. AT jeg skal komme mandag, tirsdag og onsdag i næste uge - da det ellers ikke passer med 8 uger før!!!
HVAD FANDEN SKER DET LIGE ALTSÅ!!!!!
Jeg har endda bare talt ned til på fredag, da jeg går og har smadder ondt i lænden men ville bare ikke sygemeldes da jeg vil sige ordentlig farvel til alle børnene dernede... Og nu - ja, ved sku ikke hvad jeg har mest lyst til altså?!!?
Hvad skal jeg lige gøre? Bide det i mig, også bare arbejde igennem eller hvad!?
Rikke
Hej! Havde samme problem med mit arbejde og kommunen. Havde glædet mig til og gå på barsel sidst i august (stella er født d. 21. sep.), men fordi det ikke passede med de 8 uger, måtte jeg lige snuppe en uge mere, så jeg gik på barsel d. 3. sep.
Det var skide 6 dage, vi snakkede om, og jeg rendte netop oz rundt med ondt i lænden, samt stress pga. arbejdet. Ville heller ikke melde mig syg, og lade et par kollegaer i stikken.
Men jeg fik det bedste ud af det og fik en del hjælp af mine kollegaer de sidste par dage 
Håber du finder ud af det 
Anmeld