Lort!!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

FrøkenHedegaard skriver:

Ringer med det SAMME i morgen tidlig - for de er der jo SELVFØLGELIG ikke i dag!!! TYPISK, når man skal bruge dem - er de der aldrig!!!

hi hi... altså nej, telefontiderne er der jo for at de kan lave andet end at tale i telefon;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

sarahb

du skal have sidste dag d. 23 sep. synes jeg at jeg fik det til.

Og så har vi jo termin samme dag.. Meget sjovt

Anmeld

14. september 2010

roenlund

FrøkenHedegaard skriver:

Lægen sagde bare til mig - at når jeg var offentlig ansat, kunne jeg gå fra fredag den 17 september., altså 8 uger før.. Og det sagde kommunen osse, da jeg snakkede med dem om det... Så i bund og grund er det kommunen der har fejl informeret mig - vil jeg sige.. Også så må det være deres problem - og ikke mit problem!!

Jeg har endda en læge tid i næste uge og en omgang fødselsforberedelse...

ÅHHHHA altså - det er helt vildt så gal jeg er!!!

du har vel ret til at få fri for at tage til læge i forbindelse med at du er gravid??? så det behøver du da ikke lave om...

Anmeld

14. september 2010

Fru.Mäes <3

Laver hellere ikke mine tider om - og ringede lige om i børnehaven og det skulle vi nok finde ud af..

Og har lige haft lidt tid til at falde ned, så nu er jeg i bedre humør..

SÅ jeg tager da afsted de 3 dage i næste uge, og bider smerten i mig

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

FrøkenHedegaard skriver:

Laver hellere ikke mine tider om - og ringede lige om i børnehaven og det skulle vi nok finde ud af..

Og har lige haft lidt tid til at falde ned, så nu er jeg i bedre humør..

SÅ jeg tager da afsted de 3 dage i næste uge, og bider smerten i mig

det lyder godt...

jeg kender det godt... man flyver lige op i en spids.... :0)

Anmeld

14. september 2010

BabyStella!

FrøkenHedegaard skriver:

Åhhha - er lige kommet hjem fra arbejde og er godt KNOTTEN i hovedet altså!!!

Jeg har fået af vide af min læge og på kommunen at jeg gik på barsel på fredag - den 17 september...

SÅ kommer min leder i børnehaven og siger til mig, 2 min. før jeg går hjem. AT jeg skal komme mandag, tirsdag og onsdag i næste uge - da det ellers ikke passer med 8 uger før!!!

HVAD FANDEN SKER DET LIGE ALTSÅ!!!!!

Jeg har endda bare talt ned til på fredag, da jeg går og har smadder ondt i lænden men ville bare ikke sygemeldes da jeg vil sige ordentlig farvel til alle børnene dernede... Og nu - ja, ved sku ikke hvad jeg har mest lyst til altså?!!?

Hvad skal jeg lige gøre? Bide det i mig, også bare arbejde igennem eller hvad!?

Rikke

Hej! Havde samme problem med mit arbejde og kommunen. Havde glædet mig til og gå på barsel sidst i august (stella er født d. 21. sep.), men fordi det ikke passede med de 8 uger, måtte jeg lige snuppe en uge mere, så jeg gik på barsel d. 3. sep.

Det var skide 6 dage, vi snakkede om, og jeg rendte netop oz rundt med ondt i lænden, samt stress pga. arbejdet. Ville heller ikke melde mig syg, og lade et par kollegaer i stikken.

Men jeg fik det bedste ud af det og fik en del hjælp af mine kollegaer de sidste par dage

Håber du finder ud af det

Anmeld

14. september 2010

>>Carina<<

du skal rette dig efter kommunen og hvis din arbjedsgiver er uenig må personen ringe til kommunen

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

Carina1984 skriver:

du skal rette dig efter kommunen og hvis din arbjedsgiver er uenig må personen ringe til kommunen

jo men i sidste ende går det ud over en selv jo... hvis kommunen har informeret forkert så kommer hun selv til at betale for 3 fridage jo...

Anmeld

14. september 2010

Fru.Mäes <3

Jah, man skal LIGE op og ringe også falder man ligeså stille ned igen

Nok mest fordi jeg virkelig havde GLÆDET mig til at gå fra allerede på fredag - MEN MEN, det er jo kun lige 3 dage vi snakker om, og tiden FLYVER jo bare derud af!!! SÅ tager det med, også går jeg på barsel onsdag den 22 september.. MON ikke det nok skal gå

Anmeld

14. september 2010

Fru.Mäes <3

BabyStella! skriver:

Hej! Havde samme problem med mit arbejde og kommunen. Havde glædet mig til og gå på barsel sidst i august (stella er født d. 21. sep.), men fordi det ikke passede med de 8 uger, måtte jeg lige snuppe en uge mere, så jeg gik på barsel d. 3. sep.

Det var skide 6 dage, vi snakkede om, og jeg rendte netop oz rundt med ondt i lænden, samt stress pga. arbejdet. Ville heller ikke melde mig syg, og lade et par kollegaer i stikken.

Men jeg fik det bedste ud af det og fik en del hjælp af mine kollegaer de sidste par dage

Håber du finder ud af det

Det er noget VÆRRE tis altså - men som du skrev, du fik det bedste ud af det - og det gør jeg osse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.