Dorthe1986 skriver:
Hvor lyder det da bare dejligt
Jeg blev så rørt da vi kunne se vores vrikke med fusserne
Det meste af min familie ved også at jeg er gravid
Jeg ringede med det samme til min mor, da jeg havde testet positiv - kunne simpelthen ikke lade være
og hun kunne så ikke lade være med at sige det videre til mine søskende
Jeg har dog besluttet at jeg ikke fortæller noget til min studiekammerater før jeg har været til NF, det skal jeg når er 12+4
Så det glæder jeg mig lidt til
Min termin blev forresten rykket en enkelt dag frem, dvs. i stedet for d. 19. april blev det den 18. april - jeg tænker de gerne må blive ved med at rykke den frem 
Jeg har bare aldrig været mere lykkelig end jeg er nu 
Kender følelsen. Hele verden kan bare komme an nu, for intet kan ødelægge min lykke
Elsker allerede den lille prut i maven, selvom den ikke er mere end 2,1 cm
Nu skal vi slå bare "slå tiden ihjel" indtil den 15. oktober hvor det er NF scannings tid. Min gynækolog spurgte om jeg havde behov for at blive scannet i mellemtiden, for så skulle jeg altså bare sige til. Det er virkelig skønt med sådan en sød gynækolog, og som udgangspunkt vil jeg forsøge at vente, men det kan jo være, at når der er gået 2 uger, at man så alligevel gerne vil have et kig derind og se, at alt er som det skal være.
Jeg spurgte hende iøvrigt mht til PCO'er og risiko for abort. Hun sagde, at der er øget risiko for os, men det er helt tidligt i graviditeten, og ikke nu når vi er så langt henne. Hun sagde, at nu skulle jeg tro på det, og skulle slet ikke tænke i SA fordi det hele bare så så fint ud 
Uh, glæder mig til onsdag - så skal jeg fortælle mormor og morfar det
Anmeld