Chewy skriver:
Ja, men os PCO'er har ikke øget risiko for abort, når det er sket naturligt. Så fungerer vores kroppe som raske kvinders. Jeg siger til mig selv, at når jeg skal kæmpe så meget for at blive gravid, så må ham foroven have sørget for, at min krop så er ekstra god til at holde på det. Man kan i min optik ikke have svært ved begge dele
Det er for uretfærdigt
Så tro du bare på det. Er sikker på, alt er som det skal være. Og jeg lover dig, så snart du ser den lille på skærmen, så bliver du overlykkelig.
Har du ellers haft nogle graviditetssymptomer? Jeg har haft lidt kvalme i uge 6 og 7, og en del ligementsmerter og ømme brystvorter. Jeg tænker lidt, at min kvalme er så let fordi min krop ikke mærker den øgede hormonmængde i kroppen pga graviditeten, når nu den er i underskud af østrogen til dagligt. Jeg mener, så er stigningen jo ikke så stor, da noget af det går til at udligne ubalancen og kun en lille smule bliver til en reel stigning. Håber du forstår, hvad jeg mener
Vidste ikke, at der ikke var øget risiko, når det var naturligt
Nu blev jeg straks mere rolig... Pyha da 
Kan godt lide din tankegang, jeg har selv haft de samme tanker, at det er simpelthen for uretfærdigt, hvis - når det endelig lykkedes - så ikke vil blive siddende 
Jeg glæder mig også rigtig meget til scanningen. Så går det lidt mere op for en 
Altså jeg fandt først ud af at jeg var gravid, da jeg var 6+6. Og da havde jeg haft ømme bryster i en måneds tid, men havde valgt ikke at teste fordi jeg var overbevidst om at det bare PCO'en, der lavede rav i den
. I en uges tid, inden jeg testede, havde jeg det ret dårligt. Især om aftenen, havde jeg det elendigt med kvalme, dog ikke opkastninger. Og så var jeg ovenikøbet sulten hele tiden - det er jeg nu stadigvæk. Jeg har stadig en smule kvalme om aftenen og nogle gange hovedpine. Men ellers er det mest ligamentssmerter. Jeg har også temmelig ondt i lænden, selvom jeg synes det virker lidt tidligt at have det 
Men kan godt følge dig i det med hormoner, tror også helt kalrt at det kan have en indflydelse. Tror også det er derfor, at min kvalme heller ikke er værre end den er