Må jeg se dine gummistøvler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

isimaven

jeg er en gummistøvlefreak
men bor også på landet hvor vi går meget i skoven og leger med smat i haven

det helt sorte par er fra Nokia og de er nok 10 år gamle og er stadig rigtig fine og tætte (dog er mærket på siden ved at skalle af, men efter 10 år er det vel acceptabelt)

De sorte med lysebrun sål og de grønne med engel er nogle jeg har købt fordi jeg syntes de var så fede men aner ikke hvilket mærke de er.

De grønne camoflage er et par viking

god gummistøvlejagt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Käte

takker for alle jeres svar det er inspirerende at se alle jeres støvler pt. står jeg nok mellen Ilse jakcobsen og Hunter  .

Anmeld

15. september 2010

TbCp

isimaven skriver:

det helt sorte par er fra Nokia og de er nok 10 år gamle og er stadig rigtig fine og tætte (dog er mærket på siden ved at skalle af, men efter 10 år er det vel acceptabelt)

De sorte med lysebrun sål og de grønne med engel er nogle jeg har købt fordi jeg syntes de var så fede men aner ikke hvilket mærke de er.

god gummistøvlejagt

Aj jeg er da helt vild med dem med den lyse sål og snørrebånd.... kan du huske hvor du har købt dem?

Anmeld

15. september 2010

line melias mor

misslea skriver:

Her er mine gummistøvler de er dog ikke sorte, men eeeelsker mine Burberry ....

har også et par sorte Hunter....

Hilsner fra Lea

er ikke fan af gummistøvler men dem der kan jeg da godt rende rundt i, hvad måtte du give?

Anmeld

15. september 2010

Käte

Det er jo helt hyggeligt med denne tråd, måske andre end mig skal ud at have nye gummistøvler

Anmeld

15. september 2010

line melias mor

Käte skriver:

Det er jo helt hyggeligt med denne tråd, måske andre end mig skal ud at have nye gummistøvler

ja min mor siger det har været på mode længe og man skal have gummistøvler når man er mor

Anmeld

15. september 2010

marhemor

Jeg ELSKER gummistøvler - så har lige fulgt med i tråden

Efter min mening skal gummistøvler være GLADE, så jeg er på udkig efter nogle der bringer et smil frem bare ved at se på dem, og herinde har jeg da smilt et par gange...

Så tak for tråden

Anmeld

15. september 2010

misslea

line melias mor skriver:

er ikke fan af gummistøvler men dem der kan jeg da godt rende rundt i, hvad måtte du give?

Jaaah de er bare skønne :-)

Jeg har faktisk fået dem af min mand, men tror nok (er slet ikke sikker) at de ligger omkring de 1000 kr....

Anmeld

15. september 2010

Happiness

isimaven skriver:

god gummistøvlejagt

Jeg har også haft de grønne med englen på Super søde. Desværre flækkede mine ved sålen

Så nu har jeg nogle hvide med sorte blomster på. Kan ikke huske navnet... Men de er rigtig gode, og går til lige under knæet.

Anmeld

15. september 2010

isimaven

TbCp skriver:

Aj jeg er da helt vild med dem med den lyse sål og snørrebånd.... kan du huske hvor du har købt dem?

De er købt i sådan en spejder/frilufts butik i Ålborg kan slet ikke huske navnet på biksen
sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.